Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:overleven? dat weet ik niet.Maar wat als ze ziek worden? Of ze breken een been, numogen wij dat opknappen door de da te laten komen,maar in het wild zal een paard dan worden opgegeten worden of een zeer langzame en pijnlijke dood sterven doordat het niet kan lopen. Denk maar aan koliek, kreupelheid, ouderdom enz. Dat is zieliger dan pats boem dood.
linneketeut schreef:Watsup,
Ik weet niet hoe jij voor je ziet hoe ze dieren slachten,
Maar die beesten krijgen een stroomshok en zijn dood. En overal is licht hoor. Bij de slager in ieder geval, niet bij een dierenmishandelaar nee.
Trouwens, wij moetten toch ook iets te eten hebben![]()
En er worden dieren voor gefokt, maar er worden ook dieren geslacht die gewoon niet meer in staat zijn om in leven te blijven.
Het smaakt allemaal goed, zeg dat zelf.
En die dieren staan dan misschien wel dag en nacht in een hokje, maar ze zijn toch ook niet anders gewend? Die weten niet beter dan dat hun leven is. En dan worden ze naar de slacht gebracht, dat weten ze toch ook niet, dat is maar beter zo anders zou het wel zielig worden.
En maar één stroomschok en ze zijn dood. Ze zeggen één keer auw. Hoevaak hebben wij al au gezegd?
En dan wordt het dier doormidden gesneden etc. (details zal ik maar achterwegen laten voordat je dadelijk écht geen vlees meer lust)