Pupje poept in bench

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Re: Pupje poept in bench

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:08

anneliesdj schreef:
Hij gaat iedere 2 uur wel even naar buiten, soms vaker.
Ik had de kans niet om hem naar buiten te nemen na het eten, hij was aan 't eten, ik zet een bord op het aanrecht en hoor dat ie aan 't plassen is. Hij had het eten dus bij wijze van nog in zijn mond. En zo doet ie vaker, als hij wakker wordt moet ik hem meteen optillen en naar buiten doen, als ie zelf loopt gaat het mis onderweg en als ik er pas 2 minuten ben nadat hij wakker is geworden ben ik ook te laat.

Nou dan weet je dat toch? En dan ga je proberen dat voor te zijn. Pup wakker? Meteen naar buiten gooien. En uitbundig belonen bij het buiten plassen.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:09

Wij gingen 's nachts altijd mettem naar buiten, kon ook niet anders we werden wakker gepiept Tong uitsteken
zou dat maar proberen dn

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:50

assie schreef:
anneliesdj schreef:
Hij gaat iedere 2 uur wel even naar buiten, soms vaker.
Ik had de kans niet om hem naar buiten te nemen na het eten, hij was aan 't eten, ik zet een bord op het aanrecht en hoor dat ie aan 't plassen is. Hij had het eten dus bij wijze van nog in zijn mond. En zo doet ie vaker, als hij wakker wordt moet ik hem meteen optillen en naar buiten doen, als ie zelf loopt gaat het mis onderweg en als ik er pas 2 minuten ben nadat hij wakker is geworden ben ik ook te laat.

Nou dan weet je dat toch? En dan ga je proberen dat voor te zijn. Pup wakker? Meteen naar buiten gooien. En uitbundig belonen bij het buiten plassen.

Dat doe ik dus al 2 weken en hij houdt het nog steeds niet vol. Met ruim 9 weken moet hij het toch wel uit kunnen houden tot de deur???

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:53

de ene pup doet het sneller als de andere.. waarom haast erachter zetten.. leer het hem goed aan, goed belonen, niet boos worden. hij kan er ook niets aan doen. jij bent ook niet meteen zindelijk! wij hebben in het begin van onze hond ook heel wat poepdekens moeten ruimen, maar met wat geduld moet het lukken. meestal ging hij savonds om12uur uit. en dan bij mijn stiefvader rond een uur of 5 plassen, na een tijdje begon hij steeds beter zijn plas om te houden en wilde hij er sochtends niet eens meer uit komen zo vroeg. neem de tijd. en beschouw hem als Baby...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:54

Trouwens, in het begin van het puppyzijn is het al knap als hij het een uur droog houdt! kun je nagaan hoe het is als hij ineens een hele nacht lang zijn plas moet ophouden!