Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cYn schreef:hahahaa Ik vind het er ook nog niet eens schokkend uit zien ofzo
Ik zie gewoon een schattig beestje die met de pc een klein beetje bewerkt is aan zn hoofdje
Quellian schreef:Foto schokkend? Ik vind m wel lief
Gewoon ff aan de DA vragen
Mareska schreef:Ik vind het een misselijke en misplaatste grap, maar sommigen in dit topic kunnen ook wel erg overdrijven. Ze heeft gewoon wat gephotoshopt en heeft hem als (veel te serieuze) grap op bokt gezet, dat wil niet zeggen dat ze haar dier niet waard is
rommulus schreef:Cayenne je had al een tem gestuurd ????
rommulus schreef:Cayenne je had al een tem gestuurd ????
Barmat schreef:Mareska schreef:Ik vind het een misselijke en misplaatste grap, maar sommigen in dit topic kunnen ook wel erg overdrijven. Ze heeft gewoon wat gephotoshopt en heeft hem als (veel te serieuze) grap op bokt gezet, dat wil niet zeggen dat ze haar dier niet waard is
Ik vraag me serieus (!) Af of ze vaker dit soort dingen doet met haar dieren... misschien wel IRL... écht, dat is niet om l-u-llig te doen, maar gezien de "lol" hiervan zou het me niet verbazen als TS de gerbil in een barbie-jurk gaat hijsen bijvoorbeeld, om een "leuke foto" te maken...
Nee, zulke grappen kan ik in ieder geval niet waarderen!
Barmat schreef:Mareska schreef:Ik vind het een misselijke en misplaatste grap, maar sommigen in dit topic kunnen ook wel erg overdrijven. Ze heeft gewoon wat gephotoshopt en heeft hem als (veel te serieuze) grap op bokt gezet, dat wil niet zeggen dat ze haar dier niet waard is
Ik vraag me serieus (!) Af of ze vaker dit soort dingen doet met haar dieren... misschien wel IRL... écht, dat is niet om l-u-llig te doen, maar gezien de "lol" hiervan zou het me niet verbazen als TS de gerbil in een barbie-jurk gaat hijsen bijvoorbeeld, om een "leuke foto" te maken...
Nee, zulke grappen kan ik in ieder geval niet waarderen!
LauraMc schreef:Dus omdat ik zat te klooien met photoshop doe ik dit mn beesten ook aan IRL?
LauraMc schreef:Om me goed te voelen en sympathie te winnen? Nee, tis eigenlijk een wanhopige schreeuw om aandachtWeetje, ik snap niet waar jullie je druk om maken. Er zijn toch geen beesten geschaadt hierdoor? Of mensen?