Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Wuis schreef:Ach laat ik er maar niet meer op ingaan, jij zal het wel veel beter weten dan mij,i ik kom immers nooit in een dierenasiel en weet niet hoe de gang van zaken is........ *ahum*.
loveyoutoo schreef:OMG
Katten zijn tien keer beter af in het asiel dan buiten op straat...
Relaxed schreef:Ik hoop eigenlijk nog steeds op gouden tips als je 2 van die jonge katjes in huis neemt...
Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
En dat is de grootste onzin dat ik ooit gehoord heb.
Relaxed schreef:Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
Tegen wie heb je het?? En wil je dit aub ff per PB verder doen of in een ander topic?
Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
Rianneke schreef:heb je nu een leuk contact met de fokker?
pubelia schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar als jij een kitten wil waarom dan niet bij een asiel. Die beginnen nou weer vol te raken met moeder poezen met kittens en zitten erg leuke kittens tussen. En daar krijg je bij het aan koop bedrag (teminsten bij ons asiel) een castratie sterilisatie bij! Dus ga daar eens kijken als je er 1 wil!
Relaxed schreef:O jaa wel gelezen, maar nog niet gereageerd..Heb verder geen contact met die mensen, maar zou de week voordat ik ze op kan halen nog ff langs gaan om wat dingen te overleggen. Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
Is het niet moeilijk bij katten om na een poos over te gaan op ander voer? Ivm niet willen eten?
pubelia schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar als jij een kitten wil waarom dan niet bij een asiel. Die beginnen nou weer vol te raken met moeder poezen met kittens en zitten erg leuke kittens tussen. En daar krijg je bij het aan koop bedrag (teminsten bij ons asiel) een castratie sterilisatie bij! Dus ga daar eens kijken als je er 1 wil!
Lovely1 schreef:Relaxed schreef:O jaa wel gelezen, maar nog niet gereageerd..Heb verder geen contact met die mensen, maar zou de week voordat ik ze op kan halen nog ff langs gaan om wat dingen te overleggen. Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
Is het niet moeilijk bij katten om na een poos over te gaan op ander voer? Ivm niet willen eten?
Wij hebben eerst Royal Canin gebruikt (kreeg ze bij haar pleegmoeder) samen met iets kittenmelk. Na een poosje zijn we overgegaan op huismerk brokjes die hebben we eerst gemengd met Royal Canin en dan langzamerhand helemaal over. Nu eet ze alles door mekaar als er maar een beetje blikvlees in zit
Een mandje ofzo is wel leuk maar ze zoeken toch een eigen ligplekje.. wat wel een aanrader is.. een hangmat voor aan de kachel.. als die dan in de winter aanstaat vinden ze dat heerlijk!
Relaxed schreef:Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
Lovely1 schreef:Wat ook erg goed helpt is... citroenschillen/manderijnschillen of sinaasappelschillen.. als het maar een beetje zurig ruikt,