Wie gaat alles verzorgen als jij ligt te puffen??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wie gaat alles verzorgen als jij ligt te puffen??
Wuis schreef:Ach laat ik er maar niet meer op ingaan, jij zal het wel veel beter weten dan mij,i ik kom immers nooit in een dierenasiel en weet niet hoe de gang van zaken is........ *ahum*.
vind het heel knap dat jij dat van mij weet...maar goed vind dit echt weer typisch forum-problemen
als iemand een "verkeerde" mening geeft, reageren daar weer mensen op dat je het verkeerd doet of zogenaamd niet weet
het is toch niet voor niks een forum? daar mag je toch gewoon je mening geven? loveyoutoo schreef:OMG
Katten zijn tien keer beter af in het asiel dan buiten op straat...

Relaxed schreef:Ik hoop eigenlijk nog steeds op gouden tips als je 2 van die jonge katjes in huis neemt...
(op wat langere termijn kan je natuurlijk wel veranderen, maar in het begin is het gewoon verstandiger om aan te houden wat ze voerden i.v.m spijsverteringen die overstuur raken enzo
)Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
En dat is de grootste onzin dat ik ooit gehoord heb.
Relaxed schreef:Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
Tegen wie heb je het?? En wil je dit aub ff per PB verder doen of in een ander topic?
Wuis schreef:Probleem is dat jij net doet alsof een kitten die in een asiel opgroeit een abnormaal beest wordt.
maar goed omdat je meteen op de kast zit en verder niet nadenkt over wat mensen schrijven reageer je zo heel begrijpelijk hoor maar soms wel vervelend
(lees mijn andere posten maar goed door
)Rianneke schreef:heb je nu een leuk contact met de fokker?
Heb verder geen contact met die mensen, maar zou de week voordat ik ze op kan halen nog ff langs gaan om wat dingen te overleggen. Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!pubelia schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar als jij een kitten wil waarom dan niet bij een asiel. Die beginnen nou weer vol te raken met moeder poezen met kittens en zitten erg leuke kittens tussen. En daar krijg je bij het aan koop bedrag (teminsten bij ons asiel) een castratie sterilisatie bij! Dus ga daar eens kijken als je er 1 wil!
Anders gaan deze kittens naar het asiel denk ik.. ze gaan gratis weg dus..
) En wat ze heerlijk vinden is bijvoorbeeld in je badjas hangen tegen je aan.
alleen ze kruipt af en toe nog in de wasbak met de kraan spelen :SRelaxed schreef:O jaa wel gelezen, maar nog niet gereageerd..Heb verder geen contact met die mensen, maar zou de week voordat ik ze op kan halen nog ff langs gaan om wat dingen te overleggen. Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
Is het niet moeilijk bij katten om na een poos over te gaan op ander voer? Ivm niet willen eten?

pubelia schreef:Ik heb niet het hele topic door gelezen, maar als jij een kitten wil waarom dan niet bij een asiel. Die beginnen nou weer vol te raken met moeder poezen met kittens en zitten erg leuke kittens tussen. En daar krijg je bij het aan koop bedrag (teminsten bij ons asiel) een castratie sterilisatie bij! Dus ga daar eens kijken als je er 1 wil!
Lovely1 schreef:Relaxed schreef:O jaa wel gelezen, maar nog niet gereageerd..Heb verder geen contact met die mensen, maar zou de week voordat ik ze op kan halen nog ff langs gaan om wat dingen te overleggen. Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
Is het niet moeilijk bij katten om na een poos over te gaan op ander voer? Ivm niet willen eten?
Wij hebben eerst Royal Canin gebruikt (kreeg ze bij haar pleegmoeder) samen met iets kittenmelk. Na een poosje zijn we overgegaan op huismerk brokjes die hebben we eerst gemengd met Royal Canin en dan langzamerhand helemaal over. Nu eet ze alles door mekaar als er maar een beetje blikvlees in zit
Een mandje ofzo is wel leuk maar ze zoeken toch een eigen ligplekje.. wat wel een aanrader is.. een hangmat voor aan de kachel.. als die dan in de winter aanstaat vinden ze dat heerlijk!
Relaxed schreef:Ik zal dan idd ook ff vragen wat ze voeren en zorgen dat ik dat zelf ook in huis heb. Wel goed idee om ook ff naar de tijden te vragen!
maar goed het is zacht en warm en dat trekt toch wel aan in de winter volgens mij
...en in de zomer liggen ze bij ons altijd helemaal plat en uitgestrekt op de vloer
of in de plantenbak... of nou ja plantenbak
meer een bak met grond waar van ellende niks meer in groeit
Lovely1 schreef:Wat ook erg goed helpt is... citroenschillen/manderijnschillen of sinaasappelschillen.. als het maar een beetje zurig ruikt,
geen idee of er verder nog zoveel is want heb me daar eigenlijk nooit zo in verdiept... maar goed ik ben met een kattenbak net zo erg als met stallen mesten ( in de stallen worden 2 keer per dag drollen en natte plekken weggeschept
) die beesten krijgen niet eens de kans om rustig te poepen
maar zo hou je het wel het schoonste en het frist (naar mijn idee...)