naadje24 schreef:heel goed,ik zou je pups zeker afstaan...gratis...en laat de een goede fokker het maar doen...die weet wat ie doet..
Ja en die gaat ze gratis weggeven aan hele goede nieuwe eigenaren... echt niet hoor
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
naadje24 schreef:heel goed,ik zou je pups zeker afstaan...gratis...en laat de een goede fokker het maar doen...die weet wat ie doet..
shemar schreef:naadje24 schreef:heel goed,ik zou je pups zeker afstaan...gratis...en laat de een goede fokker het maar doen...die weet wat ie doet..
Ja en die gaat ze gratis weggeven aan hele goede nieuwe eigenaren... echt niet hoor
BrittKitt schreef:Hij haalt zich anders ook een hoop op de hals door die beesten in huis te nemen en er een huisje voor te zoeken.
naadje24 schreef:BrittKitt schreef:Hij haalt zich anders ook een hoop op de hals door die beesten in huis te nemen en er een huisje voor te zoeken.
daar kiest een fokker voor op het moment dat hij /zij akkoord gaat met haar vraag
en hij krijgt er toch uiteindelijk voor betaald?
diablo: ik vind dat je wel hele flauwe opmerkingen plaats
je gaat mensen aanvallen die je niet kent en ondertussen kruis je zelf je kwpner met een fries![]()
nee dat is lekker verantwoord fokken
BrittKitt schreef:Ja idd en met deze opmerking steunde ik de jouwe soort van
Ik vind dat hij er dan ook gewoon geld voor mag vragen aangezien hij zich een hoop op de hals haalt
shemar schreef:Er zijn genoeg mensen die verstand van honden hebben, maar ook zoveel verstand dat ze het belachelijke bedrag wat voor sommige honden gevraagd wordt er niet voor neer willen tellen. Dit soort mensen zijn de ideale nieuwe eigenaren voor dit soort puppies.
naadje24 schreef:BrittKitt schreef:Hij haalt zich anders ook een hoop op de hals door die beesten in huis te nemen en er een huisje voor te zoeken.
daar kiest een fokker voor op het moment dat hij /zij akkoord gaat met haar vraag
en hij krijgt er toch uiteindelijk voor betaald?
diablo: ik vind dat je wel hele flauwe opmerkingen plaats
je gaat mensen aanvallen die je niet kent en ondertussen kruis je zelf je kwpner met een fries![]()
nee dat is lekker verantwoord fokken
shemar schreef:Ik heb juist meerdere keren voor een kruising gekozen, zat het leuke van alletwee de rassen in superhonden. Dat het een kruising is zegt nog niet veel over het karakter, bij een hond met stamboom weet je alleen zeker dat je voor bepaalde problemen komt te staan omdat dat zo bij bepaalde rassen hoort of juist ingefokt is.
.
Diablo schreef:Bovendien hou ik het evt. veulen wat er uit mijn kwpn-er komt zelf, dus die zal niet verkeerd terecht komen.
Chip2 schreef:Er word wel wat overdreven gereageerd een kruising is per defintie meteen een gevaarlijke hond
shemar schreef:Er zijn genoeg mensen die verstand van honden hebben, maar ook zoveel verstand dat ze het belachelijke bedrag wat voor sommige honden gevraagd wordt er niet voor neer willen tellen. Dit soort mensen zijn de ideale nieuwe eigenaren voor dit soort puppies.