Wendy_Komen schreef:Tja, dan kom je bij het volgende punt. Je moet eigenlijk NOOIT een kat alleen nemen. Ik heb er momenteel 7, die heel zielig niet los lopen, en enkel in de buitenren kunnen, maar denk niet dat ze sociale contacten tekort komen
Weet wel zeker dat er geen oog uitgekrabd wordt door een secreet van een kat die los kan lopen, en ik weet ook zeker dat ze niet ziek kunnen worden van andere loslopende katten. (zoals niesziekte, katten aids enz.)
Dus nee, ben het nog steeds niet met je eens!
Hé, mij hoor je niets slechts zeggen over een kattenren hoor. Zolang er meerdere katten in zitten, meerdere ruimtes, ook avontuur [denk aan bomen,muurtjes etc] lijkt het mij allemaal prima. Maar wij hebben maar 1 kat, maar 1 grote tuin die niet bedoeld is om een miezerig ren van te maken. Dus die mogelijkheid hebben wij niet. Een kat bij kopen gaat niet, dan vertrekt deze poes weer. (want dat was de reden dat wij haar hebben gekregen, ze zwierf rond op straat, want de buren hadden andere katten, en zij wou alleen zijn. Op z'n tijd een beetje contact is goed; dus ze beslist het zelf.)