Waar in huis mag jou hond komen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Re: Waar in huis mag jou hond komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 19:45

Mijn hond (flatcoated idiot retriever Knipoog) mag beneden in de gang, woonkamer, bijkeuken (daar slaapt hij), en boven alleen op de overloop en alleen als er iemand boven is. Gaat dan ook netjes op de overloop liggen pitten. Behalve als hij dénkt dat niemand hem ziet of hoort bijv als het een beetje donker wordt, dan sneakt hij de slaapkamer in en parkeert zijn grote lichaam ff fijn languit op ons bed. Schrik je je ook ff lam als je dan de slaapkamer in komt zonder het licht aan te doen, komt er ineens zo'n groot harig wezen van je bed af glippen *LOL* Maar dit gebeurt maar heel zelden.

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:12

Onze honden lopen de hele dag buiten (wonen buitenaf) ze mogen gewoon de kamer in beneden en de garage, bijkeuken en de rest beneden..

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:23

Overal op de benedenverdieping Knipoog dus keuken, woonkamer, hal, bijkeuken, badkamer... Ze mag bij ons op schoot maar niet gewoon op de bank..

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:25

onze newfoundlanders (lees: zo groot als een middenmaat shet) mogen overal komen waar ze willen

noukje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:28

onze hond mag beneden overal komen en in de tuin en de garage( niet in de wc overigens), maar niet op de bank ( dan is de bank al gelijk bezet het is nl. een new foundlander). Boven mag ie niet, maar als ie de kans krijgt staat ie boven aan de trap. Maar ze is vaak nat omdat ze bijna elke dag zwemt dan is het niet zo fris om haar op bed/bank te laten liggen. Alleen als ze echt vies is van modder sloten e.d. en dan gewassen moet worden, dan mag ze naar boven omdat het handiger omdat we daar een grote douche hebben maar dan zit ook gelijk alles onder de haren haha.

sorla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:31

Onze hond komt alleen in het achterhuis (woon op een boerderij) anders word alles vies in huis als ie steeds van buiten naar binnen komt....Tong uitsteken

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:32

noukje16 schreef:
onze hond mag beneden overal komen en in de tuin en de garage( niet in de wc overigens), maar niet op de bank ( dan is de bank al gelijk bezet het is nl. een new foundlander). Boven mag ie niet, maar als ie de kans krijgt staat ie boven aan de trap. Maar ze is vaak nat omdat ze bijna elke dag zwemt dan is het niet zo fris om haar op bed/bank te laten liggen. Alleen als ze echt vies is van modder sloten e.d. en dan gewassen moet worden, dan mag ze naar boven omdat het handiger omdat we daar een grote douche hebben maar dan zit ook gelijk alles onder de haren haha.

haha onze 2 newfoundlanders liggen maar al te graag bij ons op de bank,

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:36

die van mij mag overal komen en ligt egienlijk heed de dag op mijn bed te slapen. heb er wel een extra deken voor hem op liggen. hij mag eigenlijk niet op de bank liggen maar dat doet die wel stiekem als wij er niet zijn.

noukje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:39

Silletje schreef:
noukje16 schreef:

haha onze 2 newfoundlanders liggen maar al te graag bij ons op de bank,

haha ja pepper eigenlijk ook(van mij mag het ook gewoon) maar omdat we witte banken hebben is mijn moeder daar niet zo blij mee. Overigens mag onze kat wel overal komen( die wordt nogal voor getrokken door mijn moeder Tong uitsteken )

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 20:50

IlseKuikje schreef:
Onze hond mag overal komen, alleen niet de trap op. Dus zegmaar de hele begane grond.

En trouwens, de trap op zou wel lukken, maar de trap af wordt nog een heel gedoe denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Dat doet me denken aan een keer dat de Golden retriever van ons naar boven was gegaan toen we niet thuis waren. Kwam m'n moeder thuis stond er een bange Goldy bovenaan die trap die geen stap meer verzette, konden we haar naar beneden dragen. Huilen van het lachen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:00

Onze twee poedels mogen bijna overal lopen. Alleen de bank, badkamer en wc zijn verboden. De jongste slaapt s'nachts en als we weg zijn in de bench en de oudste op ons bed of in de mand. Voor we de tweede hadden liep ze als we er niet waren door het hele huis, maar lag meestal op ons bed, nu doen we de deur dicht als we gaan, want als zij gaat wandelen en uit het zicht is wordt de jongste gek. Als ons kleintje dadelijk goed zindelijk is en gewisseld heeft, gaan ze eerst oefenen op de logeerkamer, zodat we max. 1 kamer aangegeten en dergelijke hebben. We hebben laatst namelijk een hondje gehad van een jaar die niet alleen kon zijn en die heeft op die kamer het behang al gedeeltelijk verwijderd.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:03

onze hond mag overal beneden komen, behalve de wc, ze komt nooit boven want vind onze trap eng, die is namelijk "open" (open treden)
en ze mag alleen op de grond, en in haar mand dan....
en we hebben voor het raam een poef staan, daar mag ze ook op zitten om naar buiten te kijken.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:31

Mijn hond mag overal komen waar hij kan komen. Dus dat is uitgezonderd de bovenverdieping omdat hij onze trap niet op kan.

_Maud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:33

Onze hond komt overal Nagelbijten / Gniffelen
Het liefst gaat hij onder de dekens in bed liggen met z'n hoofd op het kussen Clown

garfieldjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:35

overal, behalve bovenverdieping.

En wc, bank enzo ook niet.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 21:41

Mijn honden mogen overal in huis komen. Vindt het alleen geen succes als ze mee zouden gaan naar de wc of onder de douche. Dat zijn dus de uitzonderingen. Oh ja en ze slapen ook op hun eigen bed en niet op die van mij.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:57

Complete onderverdieping Ja Ze komt zelfs bij je op de wc koekeloeren Clown

Soms nemen we haar wel mee naar boven..

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 13:59

alleen op de benedenverdieping (traplopen is erg slecht voor honden).. .. behalve in het kantoor van mn vader.. Dus dat is de keuken, voorkamer, hal, bijkeuken, tvkamer, en verder buiten overal behalve in de moestuin (hoewel ze er steeds vaker wel komen maar wel netjes op de paden blijven Clown )

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:00

Onze honden (we hebben er 4, 3 jack russels en een Mechelse herder) komen letterlijk overal (behalve op zolder).

We hebben alles hier beneden, dus ze hoeven ook geen trappen te doen. Mijn Mechelaar slaapt bij me op bed of soms op zijn kussen naast m'n bed. Verder zitten ze allemaal in de zetel en hebben een luilekker leventje. Nou denken jullie vast dat het hier een smeerboel van jewelste is? Dat valt heus mee hoor, ik stofzuig elke dag. Lachen