Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Faniek schreef:Helaas is er zojuist 1 in mijn handen overledenDeze lag buiten het nest en dacht ooh oogjes open is aan het rond scharrelen, maar nee dat was die niet. Ik wilde nog naar de DA, maar was geen auto thuis.. het was ook niet meer nodig al vrij vlot blies die zijn laatste adem uit. Wederom de kleinste en we gaan met 3 verder.. 11 dagen jong nu.
@ Passie
Aah vandaar, ik ben niet zo van het alleen verkopen, want vind het zo zonde Franse Hangoren van tegenwoordig zijn helaas erg slecht van type en bouw en vooral andere kleuren als konijngrijs en ijzergrauw.
Ik heb zelf 2 blauwbonte voedster, 1 blauwe ram en 1 blauwe voedster. De laatste jong diertje van 3 maanden.
Dan heb ik nog 2 chocobruine NHD voedsters en 1 ram en momenteel leen ik 1 Engelse ram.
Verder heb ik een aantal leeuwenkophangoortjes in een huge ren een stuk of 10/12. Deze vind ik zelf gewoon erg schattig.
Ik heb 1tje met rechopstaande oortjes, een eigenlijk slangenhapje, maar dat wilde ik nog.
Dan nog een tan NHD voedstertje en een otter NHD voedstertje, maar is ook meer voor de leuk geen fokdieren.
Ooh ik vergeet Pardoes nog een erg mooie zwartbonte Franse Hangoor van 6 maand
Een heleboel dusmaar ik heb ook een ren van 6x4m waar veel in zit en nog een andere ren met bovenhok waar er 6 inzitten.
@ Sjen
Ik heb ook superveel zin in de shows. De zwartbonte Franse die ik eigenlijk gewoon als 1 van de eerste had voor in de ren is echt een erg mooi dier aan het worden en ook ben ik benieuwd wat mijn blauwe ram gaat doen! Die heeft zo mooie kop met oren
Balen dat bij jullie ook veel mis ging op het begin. Bij mij eigenlijk alleen bij de Franse Hangoren, niet dragend willen worden enzo ook.