Wel zie ik ze gewoon echt liever nog ander, maar ja al beter dan in de vroegere hokken van de antwerpse zoo. Alleen maar beton en een klein zwembadje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dierenmishandeling heb ik nooit gezegd hoor
Arrabel schreef:Hahahaha, zie jij wel dagelijks nijlpaarden in het wilt?![]()
Ik weet wel dat nijlpaarden in het wilt niet in stralend blauw water verkeren, het water waar ze in zitten is ook bruin/groenig, maar dat is absoluut niet om dat het water vies is maar door de zanderige boden in de nijl.
Daardoor lijkt het water vies, en daarbij hebben ze daar de ruimte, als ze daar poepen of plassen dan drijft dat gewoon weg.
Maar in dat hokje van het nijlpaard in Artis blijft dat beestje tussen zijn uitwerpselen zitten tot dat het hok weer verschoond word.
Het water in Artis is dus echt vies en in de Nijl lijkt het vies.
Visconti schreef:Dat vind ik sowieso wel appart. De dierentuin in Emmen wil geen leeuwen omdat ze vinden dat daar te weinig ruimte voor is, maar in Artis hebben ze kennelijk die ruimte wel?
Citaat:Ten eerste is het WilD, met een D dus.
Hetja schreef:Maar dan moet die dierentuin net wel plaats hebben en de leeuw moet wel in de groep passen en wie zegt dat de verblijven daar wel okee zijn?
Visconti schreef:Dat vind ik sowieso wel appart. De dierentuin in Emmen wil geen leeuwen omdat ze vinden dat daar te weinig ruimte voor is, maar in Artis hebben ze kennelijk die ruimte wel?
Arrabel schreef:Schiet me opeens iets te binnen wat ik nog even wil zeggen: Artis is bezig met verbouwen en ze hebben dan ook een prachtig groot nieuw restaurant gemaakt, daar kunnen mensen lekker eten voor veel geld wat weer geld in het laatje van Artis brengt.
Zo'n restaurant bouwen is duur, heel duur, en het neemt een bijhoorlijke ruimte in.
Waarom hebben ze daar niet een groot verblijf gemaakt voor bijv. de leeuwen?
O nee natuurlijk niet want dat brengt geen extra geld in het laatje!
Het oude restaurant, voor in Artis, ok sloop dat dan en maak daar een groter verblijf voor dieren die nu te klein zitten, maar nee hoor... dat blijft kunnen ze dat weer mooi verhuren voor feesten en partijen.