Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mevrouw muis is inmiddels vrijgelaten in het Naarderbos, tussen de golfers, haha.

Ik zie jullie gaan, op muizenjacht 

?
hopen dat miss muis het naar haar zin heeft bij de golfclub, kan ze met de vrouwen daar over de relatieproblemen praten!
Hobby schreef:Hier:Waar kon je die muisvriendelijke vallen ook alweer kopen?

. 
haha wat een lol heb ik gehad
.. goh en nu ook hobby nog met een muis
.. nou kan m'n lol wel op hier!!
hebben jullie ook nog een filmpje van de gevreeste achtervolging en vangst? en vindt je het gek dat die muis zo mager was je hebt die het hele huis doorgejaagt (zo ongeveer, als ik het goed begrepen heb) maar met al dat geren verbrand die z'n kalorietjes wel!
nouja vind het echt géweldig dat je dat beest levend gevangen hebt en (hopelijk) levend hebt losgelaten!
hij is wat wzig, maar je ziet op een gegeven moment een grijze vlek wegrennen 
Liek_ schreef:Ik hoorde van 1 van mijn leraren dat je een papje moet maken van havermout, ketjap en pindakaas. daar schijn je alle soorten muizen mee te vangen. Wellicht voor in een diervriendelijke val
: die beestjes zijn zo ziek van dat mengsel dat ze niet meer wegrennen
katrienh schreef:Liek_ schreef:Ik hoorde van 1 van mijn leraren dat je een papje moet maken van havermout, ketjap en pindakaas. daar schijn je alle soorten muizen mee te vangen. Wellicht voor in een diervriendelijke val
Haha da zal wel zijn: die beestjes zijn zo ziek van dat mengsel dat ze niet meer wegrennen
erg knap, aangezien het echt een hele grote winkel is!