Klein verbrand konijntje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirre

Re: Klein verbrand konijntje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:15

Chiqa schreef:
mirre schreef:
Ik denk echt niet dat een dierenarts trouwens geld gaat vragen hoor voor zo'n behandeling.

Nee! dat doen ze niet, ik heb al zoooo vaak een gevonden aangereden dier en gewonde vogels
naar de DA gebracht, heeft nooit iets gekost!

Wat een prusterij, sorrie!

Ik zeg toch ook dat het niks gaat kosten?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:19

Lynn_Nikita schreef:
of haas of konijn is, makt niet uit,. als het beestje eet en geen erwondingen heeft kun je het vrij laten. Als baby konijntje al zelfstandig eet, kan hij vrijgelaten worden, succs ermee

Dat maakt wel degelijk uit. Een haas word met vacht en oogjes open geboren en zal in verhouding jonger zijn dan als het een konijn is met ogen open. Een haas word ook groter dus dan kan deze te jong zijn om zonder moeder te kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:20

mirre schreef:
Chiqa schreef:

Nee! dat doen ze niet, ik heb al zoooo vaak een gevonden aangereden dier en gewonde vogels
naar de DA gebracht, heeft nooit iets gekost!

Wat een prusterij, sorrie!

Ik zeg toch ook dat het niks gaat kosten?

waar val je nu over? dat zegt zij toch ook?

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:22

ik dacht dat zij uit mijn post begreep dat ik zou zeggen dat het wel geld ging kosten, maar blijkbaar begrijp ik het verkeerd.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 20:18

Faniek schreef:
Lynn_Nikita schreef:
of haas of konijn is, makt niet uit,. als het beestje eet en geen erwondingen heeft kun je het vrij laten. Als baby konijntje al zelfstandig eet, kan hij vrijgelaten worden, succs ermee

Dat maakt wel degelijk uit. Een haas word met vacht en oogjes open geboren en zal in verhouding jonger zijn dan als het een konijn is met ogen open. Een haas word ook groter dus dan kan deze te jong zijn om zonder moeder te kunnen.

dat klopt, maar als beide soorten zelfstandig kunnn eten en drinken, kunnen ze voor zichzelf zorgen
daarbij,,, werd gezegt uit een hol, maar een haas leeft niet in een hol.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 21:17

Ik kan nergens terug vinden uit een hol. Weet wel dat paasvuren vaak op een weiland gehouden word.. daar waar een konijn niet vaak een hol zou maken.
Verder kan een haas al vrij vlot eten, maar heeft zijn moeder gewoon nodig. Een konijn kan ook al vanaf 3 weken eten en uit een flesje water drinken, maar heeft nog wel melk en zorg van de moeder nodig en kan nog niet alleen in het wild overleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 23:38

Waar ik over val?

dees_daan schreef:
waar val je nu over? dat zegt zij toch ook?

Dit staat in het begin van het topic hoor!!!!
adoration schreef:
maar naar de dierenarts kost mij geld en het spijt me zeer maar als die overlevings kansen echt klein zijn heb ik het daar niet echt voor over.. Misschien hard maar..

Snap niet dat ze niet eerst gaat infomeren....snappie? Daar viel ik over..