Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lennox schreef:Ik heb het van de week nog gehad met onze hond (Akita Inu). Ik liep op de hei en ik kwam mensen tegen die meteen hun hond aanlijnden. Nou doet onze hond geen vlieg kwaad...maar de man die erbij liep was van mening dat Akita's altijd andere honden doodbijten, dat deed die van een kennis van hem ook. Het scheen bij japanse honden te horen.
geit schreef:Lennox schreef:Ik heb het van de week nog gehad met onze hond (Akita Inu). Ik liep op de hei en ik kwam mensen tegen die meteen hun hond aanlijnden. Nou doet onze hond geen vlieg kwaad...maar de man die erbij liep was van mening dat Akita's altijd andere honden doodbijten, dat deed die van een kennis van hem ook. Het scheen bij japanse honden te horen.
wat heb jij een prachtbeest.
Sannii schreef:Verder mijn eigen hond (kruising labrador en amstaf) vindt iedereen erg lief (wat ie ook wel is) en beginnen ze zomaar te aaien :s (je weet toch nooit als je niet aan eigenaar vraagt)
ben benieuwd wat voor reacties ik op m'n 2e hond ga krijgen (amstaff x boxer )
Sannii schreef:Mijn nicht heeft een bull terrier en als ik met haar eens mee gaan wandelen , amai .
bv : - Pas op , een pitbull !
-kijk uit , hij gaat bijten !dat doen al die honden !
-enz
Verder mijn eigen hond (kruising labrador en amstaf) vindt iedereen erg lief (wat ie ook wel is) en beginnen ze zomaar te aaien :s (je weet toch nooit als je niet aan eigenaar vraagt)
ben benieuwd wat voor reacties ik op m'n 2e hond ga krijgen (amstaff x boxer )
kimmie261 schreef:naadje 24,omdat ze/hij een belg(ische) is,en daar is geen verbod op pittbuls.
Roane schreef:Zo veel 'amai's' hebben we niet in Nederland nee.
Wij hebben een leuk klein, harig mormeltje op de manege, kruising poedel x westie, zwart stug haar.
Word standaard vies gevonden, omdat zijn vachtje nou niet bepaald een hoog aaibaarheidsfactor heeft. Terwijl het beestje zo gek op knuffelen is.
Ik neem em altijd maar op schoot, vind dat zo sneu. Heerlijk knuffelhondje die door z'n uiterlijk niet mag knuffelen.