Jaimyliefje schreef:valt er binnenkort misschien een show te bezichtigen (in brabant?)
Wel in leeuwarden

Maar dat is helaas niet bij jou in de buurt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaimyliefje schreef:valt er binnenkort misschien een show te bezichtigen (in brabant?)
Cassidy schreef:Ik had het over die portugese en spaanse waterhonden...maar idd, mag je een gewone poedel wel borstelen?
roest schreef:@ rosita, heb net op je site gekeken.....hoe je een trimmer blij kunt maken
![]()
![]()
![]()
hoe herkenbaar
roest schreef:als ik er helemaal voor ga (ben nogal een trut in geld, moet genoeg hebben voor als er wat met m'n hond gebeurd) dan krijg ik een pup uit een nestje dat eind april verwacht word
Jaimyliefje schreef:wauw wat leuk![]()
ik zou wel echt héél graag een poedel willen..
vooral nadat ik die van jou zag lysette
echt een schatje!
ik vind dat je aan het uiterlijk van een dier,ook gauw kunt zien wat voor een karakter het heeft.
en als ik het goed heb, is dit vast een hele leuke hond![]()
wat zouden jullie nou echt zeggen om iemand ervan te overtuigen,
een poedel die MOET je hebben?
Jaimyliefje schreef:prachtige hond, en ook nog een mooiere vacht dan die van een westie!!
roest schreef:heel veel westies zijn geen echte westies. ik ken een 'fokker' die verkoopt de puppies met hangende oren als maltezers en de puppies met staande oren als westies, knappe ouders![]()
het gebeurd ook heel vaak dat westies geschoren worden, waardoor de structuur van de vacht veranderd