Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) wil ik ook heel graag een Duitse Dog! Lijken me geweldige dieren, ontzettend lief. Zijn ze trouwens waaks? Niet dat dat voor mij belangrijk is maar voor TS wel denk ik

Ellebel schreef:Als er na Isa nog weer een hond komt (die we zelf uitkiezen, Isa is ons ook komen aanwaaien) wil ik ook heel graag een Duitse Dog! Lijken me geweldige dieren, ontzettend lief. Zijn ze trouwens waaks? Niet dat dat voor mij belangrijk is maar voor TS wel denk ik
Kim82 schreef:Onze dog is zeer waaks, maar geen buitenhond. Hij wil 's avonds graag bij het gezin zijn en is echt een volwaardig gezinslid.
Wanneer hij iets hoort blaf en gromt hij wel en hij is niet dol op vreemden. Hij doet niets maar loopt niet enthousiast kwispelend op iedereen af. Dat doet hij echt alleen bij bekenden.
marquez1 schreef:Hij wil graag een pup, helaas. Ik persoonlijk heb ook niks tegen zo'n staart, maarja de man in kwestie is daar niet echt van te overtuigen.
Ik heb overigens ook wel eens gehoord dat die staarten zo krachtig zijn dat ze zichzelf de staart kapot slaan, klopt dat?