Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Smookey schreef:En het leuke van alles is nog, heleboel mensen gooien wel een deken om bij hun paard, maar als we een hond een truitje aan doen is het een probleem. Ik heb nog nooit gezien bij de paarden ITP dat er een discussie werd gevoerd, omdat iemand zijn nieuwe deken van z'n paard showt
gett schreef:Ach ze moet toch zelf weten dat ze dat hondje kleren aan doet zou et zelf ook neit doen maar ben dan ook een hele andere hond gewend
ThePast03 schreef:gett schreef:Ach ze moet toch zelf weten dat ze dat hondje kleren aan doet zou et zelf ook neit doen maar ben dan ook een hele andere hond gewend
Natuurlijk moet ze dat zelf weten, het is alleen niet waar dat een Chihuahua gevoelig is voor kou en niet zonder kleertjes kan leven.
Die kleren zijn er pas gekomen met de hype, voor die tijd liepen alle Chihuahua's in weer en wind buiten zonder kleren
brendaa schreef:een Chihuahua is wel gevoelig voor kou. Een trui is niet noodzakelijk maar wel fijn voor het hondje.
ThePast03 schreef:Smookey schreef:En het leuke van alles is nog, heleboel mensen gooien wel een deken om bij hun paard, maar als we een hond een truitje aan doen is het een probleem. Ik heb nog nooit gezien bij de paarden ITP dat er een discussie werd gevoerd, omdat iemand zijn nieuwe deken van z'n paard showt
Ooit weleens een hond gezien die nat is van het zweten? Nee, want een hond zweet via zijn voetzooltjes.
Geen vergelijking dus
Tinkelbel schreef:Niet alleen via de voetzooltjes, voor een groot deel via de tong en de neus.
Pam schreef:ben ik wel nieuwsgierig gezien je de vraag alleen beantwoord met, geen broodfokker, van welke fokker hij dan wel komt?
Promessa schreef:sorry maar ThePast03 heeft wel gelijk hoor...
het is echt werkelijk BULLSHIT dat ze gevoelig zijn voor kou...
maar ja ieder zijn eigen ding, maar ik vind het onzin
Moirsa schreef:er zijn toch ook hobby fokkers
ThePast03 schreef:Ooit weleens een hond gezien die nat is van het zweten? Nee, want een hond zweet via zijn voetzooltjes.
Moirsa schreef:Ja!? Ga maar eens een flink rennen met een hond zonder conditie
ThePast03 schreef:Moirsa schreef:Ja!? Ga maar eens een flink rennen met een hond zonder conditie
Als jij een hond hebt die een natte vacht krijgt van het zweten moet je echt met hem/haar naar de dierenarts hoor.
Skitter schreef:Straks als er tig in het asiel belanden neem ik er wel een daarvanuit
ThePast03 schreef:Smookey schreef:En het leuke van alles is nog, heleboel mensen gooien wel een deken om bij hun paard, maar als we een hond een truitje aan doen is het een probleem. Ik heb nog nooit gezien bij de paarden ITP dat er een discussie werd gevoerd, omdat iemand zijn nieuwe deken van z'n paard showt
Ooit weleens een hond gezien die nat is van het zweten? Nee, want een hond zweet via zijn voetzooltjes.
Geen vergelijking dus