Ouders... niet naar de dierenarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurr_

Re: Ouders... niet naar de dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:49

LilianR schreef:
Love_TimeOut schreef:
Heb je topic net even doorgelezen, zal zo even naar de foto's kijken. Hoop dat ze er achter kunnen komen wat ze nu heeft. Ben benieuwd..

Hij Knipoog Tong uitsteken Geeft niet hoor, dierenarts moest Laska registreren in de computer, vulde meteen Teefje in haha. Komt omdat zn naam op een A eindigd, beetje vrouwen naam haha.

Owja, sorry Clown komt idd wat door de naam Tong uitsteken

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 22:30

Maakt niet uit hoor, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 09:36

Ik ben blij dat jullie er mee heen zijn gegaan. Want met zoiets niet naar een DA gaan grenst aan mishandeling, vind ik.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 10:34

Ik heb het er vanochtend is met mn moeder over gehad waarom ze nou niet wilde. Ze zei dat ze het helemaal niet meer wist met hem, ze vond het wel heel erg zielig, maar ze wist het niet meer. Prednison hielp niet, en ze vertrouwde de vorige dierenarts niet genoeg om zoveel geld voor een allergie test uit te geven, ze hadden nl. nog helemaal géén ervaring, we zouden daarom alleen de kosten hoeven betalen voor het materiaal (100 euro per prik, dus niet voor acht prikjes die je kunt zien of hij allergies is, nee 1 prik per keer voor 100 euro) ze wilde opzich wel naar een andere dierenarts, maar ze was bang dat die zei dat het aan de oren lag, we kunnen het er niet bij hem doen.

Maar nu zijn we dus geweest, aahh je had er gister moeten zien toen hij onder narcose ging en ze bleef hem de hele tijd heel lief aaien en tegen hem praten, zo lief.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:03

Gelukkig zijn jullie toch gegaan, want dat is gewoon zielig om niet te gaan.
Als je aan een hond begint weet je dat dit kan gebeuren.

Het hondje van mijn tante heeft ook erge jeuk en die zijn ook naar de dierenarts gegaan, maar die hebben het onderzocht en weten ook niet waar het aan ligt, ze hebben van alles al geprobeerd, ook speciaal voer.
Nu is het zo erg dat het hondje door het jeuken een dubbele nekhernia heeft opgelopen. En de dierenarts van mijn tante weet niet of opereren zin hebt, want ze kan dan verlamd raken. Voorlopig krijgt dat hondje alleen maar prednison en valium toegedient tegen de pijn. Niet normaal.
Als ik hun was had ik allang naar Utrecht gegaan en hem daar laten helpen. Het is altijd het proberen waard.

@TS: weten jullie al waar het aan kan liggen?

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 13:04

Allergie, toch nog beestjes, kan vanalles zijn, zijn ze nu aan het onderzoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:44

Ik denk als ik dit zo hoor dat je ouders er ook wel wat van geleerd hebben. Gelukkig. Lachen

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:17

ik zou de DA opbellen en als die zeggen kom hier maar heen dan zeg je gewoon dat je ouders het niet (kunnen/willen) betalen wie weet doen ze wel iets dat het minder kost.. Knipoog veel succes! Lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 21:57

passieX schreef:
ik zou de DA opbellen en als die zeggen kom hier maar heen dan zeg je gewoon dat je ouders het niet (kunnen/willen) betalen wie weet doen ze wel iets dat het minder kost.. Knipoog veel succes! Lachen

Misschien moet je beter lezen?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:08

Is er al wat meer bekend?

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:15

Ik zit dit allemaal te lezen en mijn advies is, zet je hond op vers vlees!!!! Ik weet zeker dat je hond daarvan opknapt!!! Ik voer zelf compleet rauw, stel zelf samen. Ik heb een jaar terug een herplaatsertje genomen die voor 80% kaal was en nu inmiddels er super uitziet!! De dierenarts wilde toen ook allerlei testen doen, maar heb geweigerd en gezegd dat ik het eerst met vers vlees ging proberen!!
Een goede versvleesvoeding is carnibest. Lees eens op deze site http://www.carnibest.nl en kijken lees eens goed bij ervaringen{tip kijk eens bij de ervaringen bij de hond bully!!}!!!! Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat het hiermee goed komt!!
In een brok zitten heel veel granen en honden hebben totaal geen granen nodig, kunnen hier ook niks mee, een hond is een carnivoor. Er zijn een heleboel honden die een granenallergie hebben.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:25

Hoe is het nou met je hond? Gaat het al wat beter?