Er zit ook geen klein bultje ofzo?
Een foto zou wel handig zijn ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!!! 

Je kan zijn botten voelen... Dus iemand tips om het wat dikker te laten worden?
). Hebben vanalles geprobeerd, maar hielp niet, idd dwangvoeding gegeven, ging ook niet. Toen uiteindelijk een grote vitaminestoot gegeven, met nog wat dingen er doorheen en toen we thuiskwamen vloog hij op de bloemkool in zijn kooi af. Dus toch even terug naar de dokter als ik jou was, om te laten controleren of het goed is, als hij af blijft vallen.
en ze krijgen bij elke dag of (1 konijn 2 caavs) 1/2 krop wiltof p/d OF een vita mine C tabled met sinassappel smaak dat vinden ze echt mega lekker....

Ja, ik had hem na dat hij daar buiten was geweest geknipt
Maar misschien zou het fijner zijn voor de caaf om het iets meer bij te houden, zulke kromme nagels lopen niet lekker
rivanalover schreef:Sorry dat ik zo laat reageer!
Maar de wond is ineens dichtgegroeid, je ziet er niks meer van.. Dus hopelijk is alles voorbij
Hij moet nog wel wat aankomen
rivanalover schreef:Het gaat nu goed met hem, hij is alleen erg mager gewordenJe kan zijn botten voelen... Dus iemand tips om het wat dikker te laten worden?
Het zal ook wel van ouderdom zijn maar toch, hij schijnt al best oud te zijn...
Hier een foto van hem gister met het lekkere weer:![]()
saskiakefie schreef:rivanalover schreef:Het gaat nu goed met hem, hij is alleen erg mager gewordenJe kan zijn botten voelen... Dus iemand tips om het wat dikker te laten worden?
Het zal ook wel van ouderdom zijn maar toch, hij schijnt al best oud te zijn...
Hier een foto van hem gister met het lekkere weer:
http://img147.imageshack.us/img147/8880 ... 035yj1.jpg
mm, daar ziet hij er niet dun uit..