Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ShirleyA schreef:@Chica Het spijt me heel erg hoor maar er wordt hier over levende dieren gesproken die zelf worden doodgemaakt. Dat gaat niet over v mening verschillen.... Dit gaat veel verder (te ver naar mijn mening).
Die manier v omgaan met dieren kan en wil ik niet respecteren!
Ik zou ook niet weten hoe je iemand die zelf dieren dood anders moet noemen....?
ShirleyA schreef:Wat jij doet is moord!
ShirleyA schreef:Dat is idd precies wat ik van je denk, dierenmoordenaar! BAH!
ShirleyA schreef:Zelf doen zie ik als moord!
ShirleyA schreef:En moord is moord!
ShirleyA schreef:niet iedereen kan dat zo maar doen dat is gewoon moord.
ShirleyA schreef:zie ik je als n dierenmoordenaar.
Eas_Mon schreef:ShirleyA schreef:@Chica Het spijt me heel erg hoor maar er wordt hier over levende dieren gesproken die zelf worden doodgemaakt. Dat gaat niet over v mening verschillen.... Dit gaat veel verder (te ver naar mijn mening).
Die manier v omgaan met dieren kan en wil ik niet respecteren!
Ik zou ook niet weten hoe je iemand die zelf dieren dood anders moet noemen....?
roest schreef:In de hoop dat het weer veilig is, ik vindt het zo zonde dat een heleboel informatie nu via pm gaat.
Ik heb de ether uitgeprobeerd(op mezelf)
mgoeree schreef:roest schreef:In de hoop dat het weer veilig is, ik vindt het zo zonde dat een heleboel informatie nu via pm gaat.
Ik heb de ether uitgeprobeerd(op mezelf)
En het is niet gelukt begrijp ik?*klautert op vanonder het bureau* (voor alle duidelijkheid, ik moest gewoon enorm lachen om deze opmerking, ik bedoel er helemaal niks mee)
Joscaa schreef:PB Arans even, die had dit volgens mij ook bij haar ratjes.
Moet je maar even zeggen dat je van mij moest PBén
jackgirl schreef:misschien iets meer moeten gebruiken ?