Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
inowa schreef:de hond heeft altijd buiten gezeten daarom weet ze niet hoe ze gaat met kinderen.
ik vind overigens dat als jullie hier iets op tegen hebben dat jullie het maar voor je moeten houden.
we proberen een goede baas te vinden om juist te voorkomen dat ze een spuit krijgt of in het asiel beland.
als iedereen gelijk gaat zitten vertellen hoe slecht dit is dan kunnen jullie maar beter niet reageren .......dit geld overigens niet voor de mensen die echt willen helpen en wel iemand weet die een oude hond wil opvangen...
WildWings schreef:Sorry maar een trieste bedoening, denk aan zoiets voordat je een hond neemt.
Ze verdient een goed tehuis maar jouw kennis dumpt d'r wel zo.. hmn.
Sowieso neem ik aan dat ze de hond zelf GOED opgevoed heeft, dan is er geen risico als je van begin af aan met dingen als storen tijdens het eten (bijv) etc hebt geoefend. Och, ik zelf wel niets.. tis tenslotte een kennis en niet jijzelf
Al bij een asiel oid geprobeerd?
AaronYve schreef:Ja het is zielig voor de hond maar 10 jaar geleden wist die vrouw misschien helemaal niet dat ze kinderen zou krijgen als de hond al oud is, ik denk niet dat dit een smoes is om de hond te verkopen. Het is wel zo dat oudere honden vaker geen jonge kinderen meer kunnen verdragen(sommige ook wel) maar der staat ook in de advertentie dat de vrouw liever geen risico's neemt. Heel verstandig met jonge kinderen. Zielig is het wel voor de hond maar als iemand hem een goed tehuis kan bieden, waarom zou ze hem dan niet kunnen doen? Ik vind het een wijs besluit van de vrouw, zelf zou ik het niet doen. Maar ja beter voorkomen dan genezen
sexy_back schreef:ik hoop echt dat die hond een leuke plaats ervoor terug krijgt. probeer het anders eens via een mechelse herders vereniging, vaak weten die welk plekken waar dat soort honden nog een goed tehuis krijgen...