Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celine_M schreef:Sjesus.. Ik geef het op.. Misschien even naar de psychiatrie om de vooroordelen af te leren?
AstraGirlie schreef:Van mentaliteit zijn wij beide duidelijk al volwassener dan jij, cleyto...Mensen moet je individueel beoordelen, niet per provincie...
cleyto schreef:AstraGirlie schreef:Van mentaliteit zijn wij beide duidelijk al volwassener dan jij, cleyto...Mensen moet je individueel beoordelen, niet per provincie...
welnu.... jou heb ik dus al individueel beoordeeld!!Maar jah, ik had ook niet anders verwacht van een west-vlaming en zijn sjovinisme!!Doe liever iets aan dat dierenleed in je provincie in plaats van hier te zitten zeveren.
karin1985 schreef:je zal maar verplicht moeten verhuizen naar west vlaanderen in verband met werk. Ben je gelijk een vossendoder als ik cleyto moet geloven.
cleyto schreef:Natuurpunt??? Laat me niet lachen!!! Welke vlaming eigenlijk niet?!Proficiat.
karin1985 schreef:21 wat is bij jou volwassen 80 ... maar goed ... als ik nou jou eerste post pak en ik zet er zwarte mensen neer in plaats van west vlaamse.... KLinkt dat niet als discriminatie?
In plaatst dat jij hier aandacht vraagt om de ziekelijke dood van een hele vossenfamilie. Zit je hier gewoon je vooroordeel te spuien over iedereen die in westvlaanderen woont. Iedereen..... dat is toch ten alle tijden individuen over 1 kam scheren.
Wij vinden het hardstikke zielig en gemeen wat er met die vossen gebeurt is.
Maar dat keurt nog niet goed dat jij maar besluit om daar heel west vlaanderen voor te straffen (de geldkraan dichtgooien zoals je in je eerste post zegd)
Elinee schreef:wie is hier nu onvolwassen?
cleyto schreef:Celine_M schreef:Sjesus.. Ik geef het op.. Misschien even naar de psychiatrie om de vooroordelen af te leren?
Ging jij het niet opgeven???Graag zelfs.Eigenwijs kind! Bekijk de cijfers, lees de kranten en zet het nieuws op dan leer je je land wat beter kennen!!
cleyto schreef:Ja waarom worden sommige landengeboycot?Ook niet omdat alle mensen daar slecht zijn maar om duidelijk te maken dat er iets niet kan.Iedereen moet zich aan de regels houden dus zeg mij oh waarom is er niet zelfs maar één getuige van deze gruwel?Als ik of mijn buren merken dat er gejaagd wordt op tijden dat het niet mag, dan verwittig ik de nodige instanties.8 vossen in 1 klein dorpje en niemand heeft iets gezien of gehoord? Is dit niet naief?
cleyto schreef:karin1985 schreef:21 wat is bij jou volwassen 80 ... maar goed ... als ik nou jou eerste post pak en ik zet er zwarte mensen neer in plaats van west vlaamse.... KLinkt dat niet als discriminatie?
In plaatst dat jij hier aandacht vraagt om de ziekelijke dood van een hele vossenfamilie. Zit je hier gewoon je vooroordeel te spuien over iedereen die in westvlaanderen woont. Iedereen..... dat is toch ten alle tijden individuen over 1 kam scheren.
Wij vinden het hardstikke zielig en gemeen wat er met die vossen gebeurt is.
Maar dat keurt nog niet goed dat jij maar besluit om daar heel west vlaanderen voor te straffen (de geldkraan dichtgooien zoals je in je eerste post zegd)
Ja waarom worden sommige landengeboycot?Ook niet omdat alle mensen daar slecht zijn maar om duidelijk te maken dat er iets niet kan.Iedereen moet zich aan de regels houden dus zeg mij oh waarom is er niet zelfs maar één getuige van deze gruwel?Als ik of mijn buren merken dat er gejaagd wordt op tijden dat het niet mag, dan verwittig ik de nodige instanties.8 vossen in 1 klein dorpje en niemand heeft iets gezien of gehoord? Is dit niet naief?
Celine_M schreef:cleyto schreef:Ja waarom worden sommige landengeboycot?Ook niet omdat alle mensen daar slecht zijn maar om duidelijk te maken dat er iets niet kan.Iedereen moet zich aan de regels houden dus zeg mij oh waarom is er niet zelfs maar één getuige van deze gruwel?Als ik of mijn buren merken dat er gejaagd wordt op tijden dat het niet mag, dan verwittig ik de nodige instanties.8 vossen in 1 klein dorpje en niemand heeft iets gezien of gehoord? Is dit niet naief?
Net waren het er nog 6..
cleyto schreef:doossie schreef:whoow sielig
waarom zou je dat doen
naja okeey kan wel een paar redenen verzinnen
maar om dan gelijk alle belgen hier voor te beschuldigen vind ik ook erg over dreven![]()
Ik ben zelf een rasechte belg en geloof me maar er is wel degelijk en mentaliteitsverschil per provincie en het is nou eenmaal zo dat west-vlamingen bekend staan als een hard volkje!Hoe kan je anders een hele troep vossen doden in één dorp zonder dat er ook maar iemand iets merkt en doorgeeft aan de instanties?Dat bedoel ik met mentaliteitsverschil.Velen weten het maar steken hun kop in het zand!