Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:Ghani schreef:ik vind het asociaal. Mensen met een hond kiezen er bewust voor om een hond te hebben. Andere mensen niet. Ik vind het onbeschoft om je hond mee te nemen als je ergens gaat eten. Er zijn genoeg mensen die het niet smakelijk vinden als er een hond bij het volgende tafeltje ligt. Als je dan zo graag in het bijzijn van je hond wilt eten, ga je maar lekker afhaal halen en thuis opeten .
ik vind het echt zeer onsmakelijk en ranzig als mensen kinderen meenemen die van alles half uitgekauwt uit hun snavel spugen,en welke met grote snottebellen rondlopen....of met vieze stinkende poepluiers,en die dan ook nog eens met plakkerige handjes aan je tafel komen staan...
heel onbeschoft dat ze zulke kinderen meenemen naar een restaurant!!en andere mensen daarmee lastig vallen,als je dan zonodig in het bijzijn van je kinderen wil eten,ga je lekker afhaal halen en thuis eten...
Silvia schreef:Wij nemen onze hond wel eens mee naar een restaurant, wel na vantevoren gevraagd te hebben of het mag. Ik heb het dan wel over een pannenkoekenrestaurant of pizzeria. Ik zou mijn hond niet zo snel meenemen naar een duurder restaurant.
Ik vind het ook een beetje bij de opvoeding van de hond horen dat hij/zij zich ook in gezelschap cq. restaurant kan gedragen. (natuurlijk wel aangelijnd, onder de tafel en geen overlast veroorzaken voor anderen)
Er kunnen nl. altijd omstandigheden zijn dat je hond niet thuis kan blijven. Bijv, wat sommigen al aangaven, als je op vakantie bent. Onze hond is ook regelmatig in het cafe te vinden. Na een lekkere boswandeling gaan we daar vaak wat drinken. Zou toch te gek zijn dat ik eerst mijn hond naar huis toe moet brengen?
Citaat:ik vind het asociaal. Mensen met een hond kiezen er bewust voor om een hond te hebben. Andere mensen niet. Ik vind het onbeschoft om je hond mee te nemen als je ergens gaat eten. Er zijn genoeg mensen die het niet smakelijk vinden als er een hond bij het volgende tafeltje ligt. Als je dan zo graag in het bijzijn van je hond wilt eten, ga je maar lekker afhaal halen en thuis opeten .
Citaat:ik vind het echt zeer onsmakelijk en ranzig als mensen kinderen meenemen die van alles half uitgekauwt uit hun snavel spugen,en welke met grote snottebellen rondlopen....of met vieze stinkende poepluiers,en die dan ook nog eens met plakkerige handjes aan je tafel komen staan...
heel onbeschoft dat ze zulke kinderen meenemen naar een restaurant!!en andere mensen daarmee lastig vallen,als je dan zonodig in het bijzijn van je kinderen wil eten,ga je lekker afhaal halen en thuis eten...