Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Frouk schreef:maar feit is dus ook dat het meisje pdd-nos/adhd heeft.
Ylana schreef:Frouk schreef:maar feit is dus ook dat het meisje pdd-nos/adhd heeft.
Hier zit je fout...
Het is géén feit!
a, is het niet bewezen (schrijft zij zelf) en b, omdat een meisje het in haar profiel zet wil nog niet zeggen dat dat ook waar is.
Sommige reactie's zijn inderdaad hard, maar de manier hoe zij haar eerste post schreef stoot gewoon veel mensen tegen de borst.
Eerlijk gezegt snap ik dus niet wat geen tijd willen maken voor je dieren te maken heeft met het feit of je wel of niet adhd of PDD-nos hebt.
Ze heeft wel tijd om het verhaal op bokt te schrijven...
Daarbij vind ik ook dat de verantwoordlijkheid bij de ouders ligt. Die moeten toezicht houden. Iest wat op dit moment duidelijk niet gebeurd!
Maar sommige ouders hebben duidelijke andere preoriteiten..., denk ik dan...
sweetrebecca schreef:Joscaa schreef:En trouwens, als jij ze geen voer en zo geeft, krijgen ze ook geen aandacht, en een konijn is een dier dat aandacht nodig heeft. Heb je wel tijd gehad het hok schoon te maken minimaal 1 keer per week? Anders zitten ze ook nog in een goor hok, waar inmiddels ook wel schimmel inzit...
Je moet een dier aandacht geven, en als je er geen tijd voor hebt, weg doen naar iemand die er WEL tijd voor wilt vrijmaken, of er tijd voor heeft.
Ja, tuurlijk moet je tijd vrij maken, wat denk jij nou![]()
het hok is weer superschoon laat ze zo wel effe in de tuin

freaky schreef:Pdd-nos is een vorm van autisme. Adhd moet helemaal geen probleem zijn bij het verzorgen van konijnen. Ik vraag me af waar de ouders zijn?
Hier een stukje van het internet:
(...)
Dit verklaart wel haar uitspraken, die in onze ogen bot en ondoordacht lijken maar voor haar heel anders zijn.

en van poppies luf you, nou volgens mij speurt dat mens niet helemaal,! en als het toch grap is, zet het hier dan niet neer neem ik aan
, en als het waar is zet het dan niet zo erneer, en leg het duidelijk uit,!