Eightlegged schreef:God wat een intellect. Snap je nou echt niet dat ik baal van dit topic omdat de boel hier zo leuk word zwartgemaakt (en dan heb ik het niet eens over jou). En snap je dan ook niet dat ik enigszins verandering wil brengen in de negatieve toon van dit topic? Dus niks kruisje, kom op zeg

Zegt de intellect
Ik blijf het niet uitleggen en verontschuldigen en goed praten en ga er ook maar niet verder over door aangezien wij er toch niet uit komen aangezien je jezelf graag doordramt (net als bij eerdere topics he?
)
sjorsie schreef:dat is toch soms wel irritant op bok, Naadje24 heeft het duidelijk over [***] en nu krijg je allerlei mensen, nee hoor bij ons niet!!! dat was de vraag ook niet pfff, wat die man deed is gewoon fout.
Amen,dank je
shemar schreef:Gelukkig dan maar dat er bij andere DA vrolijkere mensen werken, want inderdaad die in [***] kunnen er wat van...
Maar o wee als het hondje wel de volgende ochtend dood aangetroffen was op die kruizing, dan krijg je een stukje in de krant dat de DA het beestje daar gevonden had en hoe erg het allemaal wel niet was....
Yep dat klopt,ze hebben zo'n prachtig krantje met wat ze allemaal doen (en goed dat ze dat doen natuurlijk) maar ook gezien wat een hoop sponsors!
uiteraard vermelden ze er niet in wat ze fout doen (en vraag maar aan vele op bokt vanuit [***] die zullen het beamen! )
LiNdA1986 schreef:Hoe is het nou met die hond??
Ik heb nog niet kunnen bellen aangezien ik gisteren druk had en moest leren en ik vandaag de hele dag in examen zat
ik ga morgen zeker even bellen!
pubelia schreef:Ik rij dus af en toe mee op de dierenambulance. Ja midden in de nacht (4 uur) een gans vangen is niet leuk. Maar ik weet wel dat wij naar iedere melding MOETEN gaan. Als wij het druk hebben zeggen we het er wel bij, want we hebben maar 1 ambulance.
Dus ik zou idd een brief schrijven want volgens mij zijn ze verplicht om op iedere melding af te gaan. Zelfs als ze het heel erg druk hebben. maar dan moeten ze er wel bij zeggen dat ze het druk hebben.
en ze moeten dan ook nog een prioriteiten stellen
Ik belde hem overduidelijk wakker,dit was door de telefoon goed te horen,toen ik de hond op zijn erf kwam brengen toen lag hij weer prins heerlijk te slapen en bleef dat ook doen ondanks dat alle honden aan sloegen en de lichten door de sensoren aan gingen en het dus overduidelijk was dat er iemand op zijn terrein aanwezig is....
LimaGentle schreef:ik ken veel mensen die te maken hebben gehad met de dierenambulance.. dus ik weet echt wel waar ik het over heb...
dat jullie 'gevaar' lopen daar hebben jullie zelf voor gekozen... jullie doen dat werk.. niet die mensen die een hond vinden...
net zoals bij de politie.. heb je ook kans op dat je neer geschoten word... risico van het vak
idd! ik ben beveiliger van beroep en dat heeft ook risico's en ik krijg ook geen gevarengeld!
ik vind het werk gewoon leuk en sta er dan ook voor met risico's en al!