Over Pedigree lees ik hier anders vrij weinig, ik wil graag weten waarom

Gr.
Naatje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathachou schreef:Heey!
Over Pedigree lees ik hier anders vrij weinig, ik wil graag weten waarom. Wij voeren onze hond Pedigree Light en Pedigree Adult, maar wil toch even iets meer weten over het merk, want het is toch wel vrij bekend, maar zijn weinig die het voeren.
Gr.
Naatje
avanti4ever schreef:haha just nanno we zijn tegelijk:P
JustNanno schreef:is het niet carocroc
Rosita schreef:met pijn heb ik Pedigree met rijst en kip gevonden 'voor volwassen honden'.
De ingredienten:
INGREDIENTS
Ground Whole Corn, Meat and Bone Meal, Corn Gluten Meal, Chicken By-product Meal, Animal Fat (preserved with BHA/BHT), Natural Poultry Flavor, Wheat Flour, Chicken, Rice, Dried Whole Peas, Wheat Mill Run, Dried Beet Pulp, Wheat Gluten, Salt, Carrot Powder, Potassium Chloride, Vegetable Oil (Source of Linoleic Acid), Caramel Color, Vitamins (Choline Chloride, dl-Alpha Tocopherol Acetate [Source of Vitamin E], L-Ascorbyl-2-Polyphosphate [Source of Vitamin C*], Vitamin A Supplement, Thiamine Mononitrate [Vitamin B1], Biotin, d-Calcium Pantothenate, Riboflavin Supplement [Vitamin B2], Vitamin D3 Supplement, Vitamin B12 Supplement), Minerals (Zinc Sulfate, Copper Sulfate, Potassium Iodide), Added FD&C and Lake Colors (Yellow 6, Blue 2, Red 40, Yellow 5).
avanti4ever schreef:heb je t tegen mij??justnanno??