Rosita schreef:met pijn heb ik Pedigree met rijst en kip gevonden 'voor volwassen honden'.
De ingredienten:
INGREDIENTS
Ground Whole Corn, Meat and Bone Meal, Corn Gluten Meal, Chicken By-product Meal, Animal Fat (preserved with BHA/BHT), Natural Poultry Flavor, Wheat Flour, Chicken, Rice, Dried Whole Peas, Wheat Mill Run, Dried Beet Pulp, Wheat Gluten, Salt, Carrot Powder, Potassium Chloride, Vegetable Oil (Source of Linoleic Acid), Caramel Color, Vitamins (Choline Chloride, dl-Alpha Tocopherol Acetate [Source of Vitamin E], L-Ascorbyl-2-Polyphosphate [Source of Vitamin C*], Vitamin A Supplement, Thiamine Mononitrate [Vitamin B1], Biotin, d-Calcium Pantothenate, Riboflavin Supplement [Vitamin B2], Vitamin D3 Supplement, Vitamin B12 Supplement), Minerals (Zinc Sulfate, Copper Sulfate, Potassium Iodide), Added FD&C and Lake Colors (Yellow 6, Blue 2, Red 40, Yellow 5).
Thnx voor het uitzoeken, maar eerlijk gezegd weet ik bij hondenvoer niet echt waar ik op moet letten
bij konijnen zou ik dat wel weten, maar ik heb ook al 7 jaar konijnen, die hond hebben we pas 3 maanden ...
Dus zou ik heel blij zijn als iemand mij wegwijs zou maken!
Gr.
Naatje