Wij Nederlanders verstaan onder dierenliefde toch heel wat anders, al is er ook hier in ons land genoeg dierenleed te vinden..
Wij hebben in al onze hondenjaren (dus jaren dat we honden bezitter zijn..

* Rakker.. kruising koningspoedel, zat in het asiel en was dus geen 2 zoals ze daar melden maar 8... heeft maar een paar jaar bij ons mogen leven..
* Sendy, gered van de verdrinkingsdood als puppie van 5 weken oud..
* Droepie, in huis genomen omdat de eigenaar er niet meer voor kon zorgen..
* Roy, kruising Hollandse herder, ook uit het asiel en ja hoor weer bleek de hond ouder te zijn dan vermeld..
* Trixie, Jack bij een broodfokker vandaan, diertje is nu bijna 9 en heeft artrose door het hele lichaam..
Dus allemaal honden die hier in Nederland niet meer gewenst waren bij hun vorige baasje...
En ja toen had iemand hier van Bokt een hondje via SOSStrays vandaan..
Een organisatie uit Belgie.
Tuurlijk moest ik ook even kijken op de site en daar viel mijn blik op dit hondje:

Hoef er niet bij te zeggen denk ik dat ik gelijk verkocht was en zodoende is 14 december 2003 deze kanjer bij ons gekomen.
Ondanks dat er genoeg honden in de Nederlandse asiel's zitten vond ik na alle honden die wij (gehad)hebben het best wel mogenlijk om dus 1 uit het buitenland te halen.
Of ik het weer zou doen...
Weet ik niet, heb het zeer getroffen met Skylos en het is dan ook een super hond!
Maar al met al ik hoop dat alle honden en katten en andere dieren op een goede plek terecht zullen komen, hier in Nederland of elders of in eigen land of als het diertje een medisch/karakter probleem heeft in de honden/katten/dieren hemel (want ik zie/hoor ook wel eens verhalen van honden die naar Nederland kunnen komen maar die al zoveel leed mee hebben gemaakt dat het misschien wel beter is om zulke dieren een spuitje te laten krijgen).