Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:
Heb je een site van dat SOS voor dieren in Friesland?
Mandy_ schreef:Vaak kom je bij een bepaald karakter bij een bepaald ras uit!Wij hebben zelf een aantal ja testen gedaan via i-net welk ras t beste bij ons paste. Bij mij op de hondenclub zijn er2 mensen die hebben gewoon de verkeerde hond genomen die zijn heel rustig en houden niet van drukke honden loopt er naast hun een Jack russel en een Rottweiler. Daarom is t wel belangrijk te kijken welke hond bij jou past....ben je heel druk en wil je uren lang spelen met je hond moet je wel een wat actievere hond nemen!Zometeen klikt t niet moet je hem weg doen.....
SAKKIA schreef:Nee dat weten we wel, dat ze nooit alleen mogen met kleine kinderen. Daarom hebben mijn ouders de hond ook weggedaan toen wij kwamen....
Maar mijn moeder past nog wel op kinderen. Gelukkig zijn die kinderen wel een grote hond gewend, maar dan nog moet het gewoon een hond zijn diemet kinderen om kan gaan?
Wat ze met de hond willen? Tja, gewoon lekker mee wandelen en als een maatje zeg maar. Niet als een waakhond ofzo
nicole_wijh schreef:Lysette, over het algemeen kan een grote hond meer verdragen van kinderen dan de kleine honden..
Ik heb toch al vaker gelijk gekregen van mensen die het wel met me eens zijn, dat ze liever een grotere hond hebben, omdat ze vaak zijn gebeten door kleine hondjes... ( jack russels, tekkels etc.)
Desiree schreef:Hehe, dat is een heel ander verhaal! Je schildert je ouders mooi af zeg....... Het valt dus mee.
En Mandy, ik mocht best oordelen want ik las uit het verhaal dat de hond weg moest zonder dat er een waarom bij genoemd werd. En dan ga ik er vanuit dat er ook geen waarom is.
Nu bleek die er ook niet te zijn maar de hond was dan ook niet weggedaan.