Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Een Ambull is verboden, want zijn niet erkend door de FCI en hebben dus geen FCI stamboom en vallen dus onder de RAD
deschels schreef:oh wat kan ik mijn eigen hier iedere keer weer kwaad om maken. Iedere keer die eeuwige discussie welke honden nou wel en niet mogen...
Amerikaanse bulldogs zijn NIET verboden in nederland check de site van de ARFE.
JustNanno schreef:Tja, je kent de RAD kennelijk, en dan nog zo'n hond in huis nemen? Dom, heel dom, en dan niet achteraf lopen zeuren. Denk trouwens niet dat de AID zoiets gezegd zou hebben, of je hebt heel toevallig een verkeerde medewerker gesproken.
Als ik je hond zo zie, voldoet hij aan ALLE punten van een RAD hondje, dus heb je verschrikkelijk veel mazzel gehad!
En btw, het zou heel fijn zijn als je in het vervolg leestekens zou gebruiken.
deschels schreef:zo vind ik ook de discussie over de FCI stamboom ondertussen ook vrij nutteloos worden.
De Ambull mag gewoon in nederland zolang er papieren van jawel het ARFE bijzitten.
deschels schreef:zo vind ik ook de discussie over de FCI stamboom ondertussen ook vrij nutteloos worden.
De Ambull mag gewoon in nederland zolang er papieren van jawel het ARFE bijzitten.
cloris schreef:je hoeft het voor mij niet te typen hoor en weet ook dat er heel veel onduidelijkheid is.
Het gaat om uiterlijk wat ik net al schreef en jij nog eens aanhaalde.
Ik schreef dat het zeker niet ZONDER risico is, maar je kan het proberen een kennis van mij heeft dat gedaan en die is gevrijwaard nu.
In beslag nemen is zowiezo aan de orde gezien de politie al aan de deur geweest is, ze moet heel erg uitkijken want je verrader slaapt nooit.
wil je echt voor de safe gaan? hond in Belgie herplaatsen.
cloris schreef:Rosita schreef:Je verwacht toch geen problemen met hybride wolven? De Saarlooswolfhond en Tjechische Wolfhond bestaan toch al heel lang en als er iets níet bijt.........
Ik doel op wolven gekruist met ander soort hondjes.. maar anyway ook bovenstaande jongens zijn niet leuk als ze worden opgefokt net als elke herder/bouvier/molosser/terrier enz
Een hond in verkeerde handen van enig formaat is nooit leuken met de Saarloos zijn al genoeg probs met die PRA
wendy1 schreef:deschels schreef:zo vind ik ook de discussie over de FCI stamboom ondertussen ook vrij nutteloos worden.
Ja en als je die dus NIET hebt,kan je hoog en laag springen dat het aan Ambull is,maar zodra de kenmerken overeenkomen met hun punten,ben je nog de banketstaaf!
DUs hij is wel degelijk verboden,mits je papieren hebt!
Maar dat is dus hetzelfde verhaal met de staff
Rosita schreef:cloris schreef:
Ik doel op wolven gekruist met ander soort hondjes.. maar anyway ook bovenstaande jongens zijn niet leuk als ze worden opgefokt net als elke herder/bouvier/molosser/terrier enz
Een hond in verkeerde handen van enig formaat is nooit leuken met de Saarloos zijn al genoeg probs met die PRA
Bovenstaande jongens kún je niet op die manier opfokken. Vraag naar aan Bertus
Rosita schreef:wendy1 schreef:
zo vind ik ook de discussie over de FCI stamboom ondertussen ook vrij nutteloos worden.
Ja en als je die dus NIET hebt,kan je hoog en laag springen dat het aan Ambull is,maar zodra de kenmerken overeenkomen met hun punten,ben je nog de banketstaaf!
DUs hij is wel degelijk verboden,mits je papieren hebt!
Maar dat is dus hetzelfde verhaal met de staff
sexy_back schreef:nou als je een beetje kan lezen had je ook kunnen lezen dat ze datzelfde HIER heeft neergezet...
en ik vind dat dat haar eigen keuze is... kom op zeg door een paar zeiekrs in de buurt moet haar hond ineens als een vals kreng behandeld worden, terwijl het dier (waarschijnlijk) nog nooit iemand iets aan heeft gedaan....
en die herder die wel bijt mag gewoon rondlopen... zelfs jij moet dan toegeven dat er met 2 maten gemeten wordt...
maar als je geen medelijden hebt met de ts en het allemaal zo banketstaaf vind reageer dan gewoon niet meer... dan hoef je je ook nietmeer te ergeren en de andere mensen hier niet meer aan jou...
probleem opgelost...
( ik ken je verder niet en wil je echt niet persoonlijk aanvallen, maar mensen die door blijven zeuren ergeren gewoon een heel topic en das een beetje jammer)
priscilla schreef:ik ga het topic denk ik maar laten sluiten want hier komt een hoop narigheid van en als ik dat van te voren had geweten had ik het niet eens geopend! wil wel degenen met normale reakties bedanken ook al ben ik op bepaalde punten niet met ze eens ik waardeer hun wel! dus allemaal bedankt!!
ps heb politie hier weer op de koffie gehad en het is goed verder zo hoef hem ook niet te muilkorven. en wat die herder betrefet dat gaan ze nu verder uitzoeken want ook daar waren meerdere klachten over!
Toeties schreef:ThePast03, jij leest wel wat je quote of niet?
Narigheid, is narigheid op het forum, in dit topic, Die herder, da's een verhaal apart, en ze hoeft hem van de politie niet te muilkorven.
Dus ze staat niet boven de wet,het is in samenspraak met de wet.......
Priscilla, als diegene die je verlinkt heeft, nu nog maals de politie belt, wat gebeurt er dan? Of gaan ze de zeikerd zelf ook nog uitleggen waarom hij geen muilkorf om hoeft?