duimt nog steeds
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zelito schreef:Het beestje kan ook, uhh nogal zwemmen in het zaagsel zie ik.
misschien krijgt ie na een tijdje honger, of je moet verschillende soorten fruit ofzo proberen.
timokyana schreef:*pakt kop koffie erbij en zit te genieten van dit topic*
GO killermouse!!!!!
horselover21 schreef:Maar een spitsmuis eet alleen vieze dingen heb ik gelezen..
meelwormen, pissebedden, spinnen, kikkers.. en die ga ik toch echt NIET vangen!!![]()
Ylana schreef:Ach, haal een bakje meelwormen bij de dierenwinkel.
Zet hem in je ijskast en ze blijven wel even goed hoor
horselover21 schreef:zelito schreef:Het beestje kan ook, uhh nogal zwemmen in het zaagsel zie ik.
misschien krijgt ie na een tijdje honger, of je moet verschillende soorten fruit ofzo proberen.
Maar een spitsmuis eet alleen vieze dingen heb ik gelezen..
meelwormen, pissebedden, spinnen, kikkers.. en die ga ik toch echt NIET vangen!!![]()
Had jij ook een spitsmuis, of een veldmuis?
horselover21 schreef:timokyana schreef:*pakt kop koffie erbij en zit te genieten van dit topic*
GO killermouse!!!!!
heeey dat is: LEEDVERMAAK!!![]()
hahaha... nee hoor, kom allemaal gezellig duimen.. ** gaat toostjes smeren!! **
Share schreef:heb je dat beestje nu al wat nat kattenvoer proberen te geven?
zoals je gelezen heb kan hij niet zolang zonder voer en dalijk is killermuis de pijp uit..
horselover21 schreef:Share schreef:heb je dat beestje nu al wat nat kattenvoer proberen te geven?
zoals je gelezen heb kan hij niet zolang zonder voer en dalijk is killermuis de pijp uit..
Jep killermuis heeft een bordje met nat visvoer én een bordje nat hondenvoer in zijn 5 sterrenhotel, ik moet jullie ook namens hem bedanken voor het meeleven!!
Marijke82 schreef:En... heeft ie al wat gegeten?