Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eightlegged schreef:Berdien schreef:Zag net dat je in Wierden woont, kan ik daar deze week nog veilig heen om langs de endurance winkel te gaan, of moet ik met een netje op pad?![]()
Daar woon ik bijna naast![]()
![]()
kimmie261 schreef:pascha7,ze hebben wel erg duidelijke verschillende uiterlijke kenmerken...
daaraan hou je spinnen dus uit elkaar
Berdien schreef:Oh my! Dan ga ik inderdaad maar met netje op pad, en waarschuw me even mochten er wat lieverdjes van je zijn ontsnapt oke? dan stel ik mijn bezoek nog even uit![]()
(stel er lift er ééntje mee..
)
Melanie5 schreef:Gaaf zeg. Nu maar hopen dat er ook baby's van komen. Hoe groot worden deze spinnen en hoe zijn ze te houden? Ik zou nl graag weer spinnen willen. Heb vroeger een roodknie gehad.
Kipje schreef:Hoe giftig zijn ze dan? Als ze je bijten, wat kan er dan precies gebeuren. Dit is per spin verschillend neem ik aan? Wat gebeurt er als de spin op de foto je bijt?
MarianneR schreef:O ja ik zou jou nog een keer een foto pm-en van mij met een baboonspider op mijn hand... Omdat ze daar zeiden dat ze erg lief warenen omdat jij zei dat het zeker geen lieverdjes waren. Even om te checken of het wel een baboonspider was. Ik maak morgen de foto digitaal ok
Berdien schreef:Oh my! Dan ga ik inderdaad maar met netje op pad, en waarschuw me even mochten er wat lieverdjes van je zijn ontsnapt oke? dan stel ik mijn bezoek nog even uit![]()
)
abigaillover schreef:Heel leuk om te zien, zeg!
Misschien een domme vraag hoor, maar heeft het vrouwtje een zwartere 'achterkant' als het mannetje, of zie ik dat verkeerd?
sheela schreef:Eightlegged: Je zei dat je nu ongeveer 100 (ja toch) van die spinnen hebt. Maar jij hebt toch nog veel meer exotisch spul in huis, wat allemaal? Ben niet nieuwsgierig, wil het wel graag weten.
Ierepier schreef:Hou je ze ook allemaal?
pascha7 schreef:hebben al die spinnen ook een eigen naam en hoe hou je die spinnen nou uitelkaar ?
Eightlegged schreef:Berdien schreef:Oh my! Dan ga ik inderdaad maar met netje op pad, en waarschuw me even mochten er wat lieverdjes van je zijn ontsnapt oke? dan stel ik mijn bezoek nog even uit![]()
)
Ik nodig je bij deze uit op de koffieAls je voor de ruitershop staat de eerste straat aan de overkant, aan je rechterhand. Nummer 91
Eightlegged schreef:Als jullie het zo vies vinden, dan kijk je toch lekker niet?
Ik plaats dit voor mensen die het wèl interessant vinden, "bah" en "iehl" zit ik niet echt op te wachten, dank je