runningkawa schreef:Dus jij vind het normaal dat een grote hond over het tuinhek jou tuin inspringt en daar je hond afmaakt?
Wat als daar volgene keer een kindje in de zandbak zit die vorige week verkeerd naar hem heeft gekeken?
Inderdaad! Dit kan echt neit hoor! En inderdaad, het is onverteerbaar dat de wet alleen kinderen beschermt maar geen honden.
Branca schreef:Ik heb niet gezegd dat ik dat normaal vind...
Een kind zal ook een ander verhaal zijn..
Je weet niet wat er is gebeurd, wie weet heeft de eigenaar van de bulldog de hond aangezet!? En wat is een tuinhek? Eentje van 1 meter of eentje van 20cm? enz enz Ze zullen ook wel gevochten hebben, de terrier en de bulldog.. Kennelijk is het van buiten naar binnen verplaatst, wat deden de eigenaren?
Wie kent het ECHTE verhaal? Wij toch niet?
Ik praat het heus niet goed, maar wij kunnen alleen gissen.
Wat is dat voor dubbel gedoe? Waarom is een kind een ander verhaal? Bijten is bijten. Voor een kind heeft het niet meer consequenties om gebeten te worden dan een hond. Zeker als een hond op eigen terrein verblijft en er niet om gevraagd om gebeten te worden. Deze hond is over het tuinhek gesprongen om hem dood te bijten. dit is met geen mogelijkheid goed te praten. En waarom ga jij ervanuit dat ze gevochten zullen hebben? dat zijn ook maar aannames.
Ook een dominante hond hoort niet een andere hond dood te bijten. Zelfs al had de jr hem uitgedaagd, dan had de hond het kunnen laten bij corrigerenn.
En als Branca ooit eens aangevallen wordt door een andere dominante hond en zij moet het onderspit delven, dan denk ik dat jij ook wel anders piept. Zeker als het op je eigen terrein is waar de andere hond binnendringt en jij jouw hond veilig waant.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 07-08-06 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt