Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:Als je kon lezen, had je gezien dat er ook nog andere argumenten zijn dan alleen de ontlasting van een kat in je tuin. Jij doet duidelijk verder niets met je tuin. MAar er zijn mensen die er een moestuin hebben aangelegd of een zandbak. En andere mensen kweken kanaries in een mooie grote voliere. En daar komt jouw kat dan en die springt er tegen aan. Weer anderen willen hun konijntje wat meer ruimte geven in hun tuin, komt jouw kat hun konijntje in HUN tuin doodbijten (een paar maanden terug was hier nog een topic over omdat iemand dat overkomen was). MAar dat kan jou duidelijk geen moer schelen want voor jou bestaan die problemen niet, het zijn immers niet JOUW problemen.
.
_Michelle__ schreef:Je mag inderdaad van geluk spreken als er allemaal mensen wonen die het kunnen hebben, want de meeste mensen die ik ken, kunnen dat niet waarderen. Zelfs de mensen die zelf ook katten hebben...
Desiree schreef:ja en dan hangt er een net over en kunnen ze die hele vijver niet meer zien met de mooie lelies en vissen er in. En dan hebben ze er ook geen liefhebberij meer aan.
Daarom Tulandro, omdat die problemen in jullie straat niet bestaan (ben blij dat ik er niet woon...) moet je daar maar nooit vandaan verhuizen want ik denk dat dat een grote uitzondering is.
Desiree schreef:Ik heb nog nooit in een buurt gewoond met veel kattenliefhebbers. Gelukkig.
_Michelle__ schreef:Juist vissen in de vijver ook al zoiets. Wat mensen wel niet moeten doen om die vijvers af te schermen zodat de katten er niet bij kunnen...
Tulandro schreef:Desiree schreef:Ik heb nog nooit in een buurt gewoond met veel kattenliefhebbers. Gelukkig.
Misschien is het op het platteland gewoon anders, daar is het een overlast, hier halen men ze uit liefde in huis.
Tulandro schreef:Misschien is het op het platteland gewoon anders, daar is het een overlast, hier halen men ze uit liefde in huis.
Miss_m schreef:Onze kat loopt altijd buiten ..,,
en hij komt altijd terug krijgt hier eten![]()
hijs al erg oud dus erg ver weg gaat ie niet en je kat niet naar buiten doen vind ik ook zo zielig.. neem dan een schildpad fsowhaha
ThePast03 schreef:Tulandro schreef:Misschien is het op het platteland gewoon anders, daar is het een overlast, hier halen men ze uit liefde in huis.
Omg wat ga je nog meer verzinnen?
Op het platteland is het juist geen overlast, daar hebben katten de ruimte en de vrijheid om los te kunnen lopen. In woonwijken niet meer.
Nogmaals nog niet zolang geleden liepen de honden ook gewoon los in de buurt, dat kan ook niet meer omdat ze teveel overlast veroorzaken.
Hetzelfde geldt voor katten, maar zolang jij denkt dat iedereen het schitterend vindt om jouw kat in hun tuin te hebben zul je met die plaat voor je kop blijven zitten.
Tulandro schreef:Waarom reageer je zo fel en gemeen? Ik woon hier in een rustige wijk, aan een groot park. Onze kat komt niet verder dan deze straat, dat betekent dat hij te maken heeft met misschien 5 families. Nee, daar hebben wij geen problemen mee, 3 daarvan hebben zelf katten en de anderen honden. Ik loop niet met een plaat voor mijn HOOFD, maar ik praat wel vaak met mensen in mijn straat, zo weet je wat men denkt.
Desiree schreef:Ik vind dat mensen katten op eigen terrein moeten houden, tenzij ze op het platteland wonen. MAar in de bouw kun je echt niet iemand anders met je kat opzadelen.