Welshcobfan schreef:Nou wij hebben 2 bezoeken aan 2 verschillende DA's gebracht met onze poes
En hebben ze een urinekweek genomen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Nou wij hebben 2 bezoeken aan 2 verschillende DA's gebracht met onze poes
Wolkje57 schreef:Knap van jullie DA als hij door te telefoon kan zien wat er eventueel mis zou kunnen zijn
Nancy_ schreef:Wolkje57 schreef:Knap van jullie DA als hij door te telefoon kan zien wat er eventueel mis zou kunnen zijn
Ik heb zo'n gevoel dat jij en je andere wolkje die ene bokker zijn die het er in de eerste pagina al
Wolkje57 schreef:Ooooh ja........nou ik denk het toch niet
Nancy_ schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat jij en je andere wolkje die ene bokker zijn die het er in de eerste pagina al
Quellian schreef:Jeetje zeg! Mensen zijn wel heel erg makkelijk in veroordelen hier! Jullie kennen TS niet eens en dan al -ver-oordelen op de sumiere info die hier staat. Vind ik niet lief
JustNanno schreef:Quellian schreef:Jeetje zeg! Mensen zijn wel heel erg makkelijk in veroordelen hier! Jullie kennen TS niet eens en dan al -ver-oordelen op de sumiere info die hier staat. Vind ik niet lief
Maar er staat letterlijk beschreven wat de kat fout doet en dat de moeder geen zin heeft...
Vandaar dat ik not amused ben.
Als katten ineens in huis gaan plassen, dan is de kans groot dat ze last hebben van blaasgruis. En dan is het wel erg laks om te zeggen dat de eigenaar geen zin heeft om naar de DA te gaan...
Wolkje57 schreef:Weten jullie dan niet dat ook gecastreerde katers en poezen gewoon kunnen sproeien
Wolkje57 schreef:Weten jullie dan niet dat ook gecastreerde katers en poezen gewoon kunnen sproeien