Veel te ingewikkeld voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree schreef:En wat voor fabriek produceert dat en waar kun je dat dan halen? Vinden honden het ook lekker?
Billy schreef:Mijn honden krijgen Duck, is in dezelfde categorie zeg maar.
Ze stinken bsoluut veel minder als toen ze alleen brokken kregen, zitten beter in de vacht, de oudste is een stuk levendiger en ze zijn nooit ziek of aan de schijterij, wat ze daarvoor nog wel eens wilden zijn.
Desiree schreef:Billy schreef:Mijn honden krijgen Duck, is in dezelfde categorie zeg maar.
Ze stinken bsoluut veel minder als toen ze alleen brokken kregen, zitten beter in de vacht, de oudste is een stuk levendiger en ze zijn nooit ziek of aan de schijterij, wat ze daarvoor nog wel eens wilden zijn.
DAt honden die alleen brokken krijgen stinken, dat was mij bekend. En behalve dat het stinkt, is het erg eenzijdig. Daarnaast zijn brokken steriel en dat maakt de darmen zwak.
Toad schreef:
maarre wat is pens?
IMJ schreef:Toad schreef:
maarre wat is pens?
pens = maag van een dier.
Wisten jullie trouwens dat varkensvlees heel slecht is voor een hond (rauw dan hè)??
even gegoogled: Varkensvlees kan gevaarlijk zijn, het kan namelijk een virus herbergen, het virus van Aujeszki. Dit virus, totaal ongevaarlijk voor de mens, is zeer gevaarlijk voor de hond en kat. Eens dat hond/kat besmet zijn en uiterlijke symptomen vertonen, verloopt de infectie altijd dodelijk, na maximaal drie dagen.
Desiree schreef:IMJ schreef:
Wisten jullie trouwens dat varkensvlees heel slecht is voor een hond (rauw dan hè)??
even gegoogled: Varkensvlees kan gevaarlijk zijn, het kan namelijk een virus herbergen, het virus van Aujeszki. Dit virus, totaal ongevaarlijk voor de mens, is zeer gevaarlijk voor de hond en kat. Eens dat hond/kat besmet zijn en uiterlijke symptomen vertonen, verloopt de infectie altijd dodelijk, na maximaal drie dagen.
Tegen dat virus worden varkens gevaccineerd. DAT is verplicht. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.