jonge katten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wolkje57

Re: jonge katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:41

sweetrebecca schreef:
ach mijn leven bestaat toch uit ellende dus iedereen op bokt kan dat verder helpen

Och och och wat ben je toch een zielig 14 jarig meisje.....denk eens na denk je hier medelijden mee te krijgen......dacht het niet met zulke uitspraken over kittens.

Het wordt eens tijd om je verantwoordelijkheid te nemen dan sterven er op de eerste plaats niet zoveel kittens.....ga ze bijvoeden.....weet je gelijk wat het is om katten te houden.......24 uur per dag om de uur elke kitten bijvoeden........even naar de Da...ontwormen ontvlooien......mama(s) binnen leggen in werpkisten...elke dag wegen....blablabla........doe dat maar ipv hier zielig doen dat je leven een ellende is want dat is bij elke 14 jarige dus daar trappen we toch niet in Boos!

Saartjex18x

Mjah, ookal zet je ze op marktplaats, heb je al gezien wat voor mensen daar op komen ? 2 maanden later bevinden deze arme kittens zich toch in het asiel omdat de baasjes het niet meer zien zitten ...

Anoniem

Saartjex18x schreef:
Dit zegt dus werkelijk genoeg ...

zelf heb ik gedragstoornissen en adhd lichte vorm

en wolkje doe normaal kan ik niks aan doen

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:42

milou123 schreef:
mijn tip is: Bloos zet de kittens op marktplaats..doen wij ook altijd en ze zijn zo weg..( we hadden 2 jaar terug 21 kittens..van 4 katten 1 had er 6 1 had er 5 1 had er 7 en 1 had er 3 Bloos ) op marktplaats en ze waren zo weg.. Bloos nu willen er veel een jonge kat..er staat zelf een wachtlijst.. Clown Haha! na 2 a 3 nestjes laten we ze stiriliceren..breng ze asjeblieft niet naar het aziel (moet je ook voor betalen..teminste hier..) ik heb daar 1 week stage gelopen en het zit bom vol aan katten..gewoon weg zielig Huilen ..en op marktplaats zetten is toch niet erg..je zorgt er dan voor dat ze een goed huis krijgen..en het is goed dat er al 1 een niewe baas heeft.. Haha! echt geweldig...nu de rest nog Haha! op marktplaats helpt echt..!!messchien heb je hier iets aan.. Ach gut ik hoop dat alle kittens een leuk nieuw huis krijgen Haha!

Ben jij wel lekker om je katten zo te vermeerderen wat is de reden dat je ze nesten laat krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:42

Saartjex18x schreef:
Mjah, ookal zet je ze op marktplaats, heb je al gezien wat voor mensen daar op komen ? 2 maanden later bevinden deze arme kittens zich toch in het asiel omdat de baasjes het niet meer zien zitten ...

kijk en dan prop ik ze er niet in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:43

dus.........

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:43

Ja dat was dus ook al te zien ...

Jij kan er misschien niets aan doen, maar jij kan wel je verantwoordelijkheid nemen nu om voor de kittens te zorgen!

Door net te doen wat wolkje zegt !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:44

ach wolkje kan de pot op

Wolkje57

sweetrebecca schreef:
Saartjex18x schreef:
Dit zegt dus werkelijk genoeg ...

en wolkje doe normaal kan ik niks aan doen

Wat doe normaal........als je niet eens voor 1 kat kan zorgen dat die geholpen wordt wat wil je dan met een paard...och arm dier waar jij eigenaar van wordt......ik hoop dat je weet hoe je met paarden om moet gaan

Saartjex18x

sweetrebecca schreef:
Saartjex18x schreef:

kijk en dan prop ik ze er niet in

Ben je nu echt helemaal gek ?

Komaan zeg ! Je geeft deze kittens zelf geen kans !!!!! Misschien kunnen we beter de dierenbescherming contacteren en op je af sturen. Krijgen alle katten meteen een kans op een deftig leven. En krijgen jullie hopelijk een verbod op dieren.

Jij spaart voor een paard ?? Ocharme dat dier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:45

nee hoor mijn zus heeft vroeger lang gereden dus.............

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:46

Ik denk idd even diverse instantie's inschakelen,als jij niet tot je ouders door kan dringen misschien kunnen ze hetvan hogerhand dan wel want dit is echt niet normaal.

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:47

sweetrebecca schreef:

O en omdat je zus kan rijden heb jij er natuurijk nu ook verstand van

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:47

sweetrebecca schreef:

Rijden op een paard is nog altijd wat anders dan er voortdurend voor te zorgen !

Denk dat jij niet beseft wat er maandelijks in een paard gaat van geld.

Je kan nl. geen geld opbrengen voor je katten te steriliseren en castreren.

Moet zeggen een paard kost per maand nog meer dan je katten te laten helpen zelf aan de hoeveelheid katten die jullie hebben !

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:50

@wolke75 als geen enkele kat meer een nestje laat krijgen..word het een uitgestorven diersoort..en wij mogen toch ook een nestje..iedereen hier op bokt mogen wel jonge honden..veulens etc etc..maar een kat zou niet mogen..sorry..

@ sweetrebecca..zet ze op marktplaats..daar komen goede mensen op af..(bij het aziel ook niet altijd duzz...) en hang papiertjes op in de dierenwinkel en de supermarkt..en vraag aan je ouders of je katten na 2 a 3 netjes gestiriliceerd mogen worden..suc6 ermee.. Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:52

nou ze had een verzorghengst ik meste met haar altijd(ik was 4 en had een vorkje) zij ging invetten,het zadel en hoofdstel,ik mocht ook wel op zitten ja dat waren leuke tijden,mijn zus zei dat de hengst later is ingeslapen aan koliek

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:54

milou123 schreef:
@wolke75 als geen enkele kat meer een nestje laat krijgen..word het een uitgestorven diersoort..en wij mogen toch ook een nestje..iedereen hier op bokt mogen wel jonge honden..veulens etc etc..maar een kat zou niet mogen..sorry..

@ sweetrebecca..zet ze op marktplaats..daar komen goede mensen op af..(bij het aziel ook niet altijd duzz...) en hang papiertjes op in de dierenwinkel en de supermarkt..en vraag aan je ouders of je katten na 2 a 3 netjes gestiriliceerd mogen worden..suc6 ermee.. Ach gut

je fokt er met je paard toch ook niet zo meer op los of wel dar zoek je toch een fatsoenlijke hengst voor en als je dat al niet ben je ok niet juist bezig en zo moet je dta met katten ook doen ik weet niet.........heb je je poezen laten testen.......nee dus........weet je wie de vader is.........waarschijnlijk niet.........dus hoe kan je dan weten of je goed gezonde kittens ter wereld hebt gebracht.

Laat het fokken met katten lekker aan de mensen over die het wel verantwoordelijk doen en het niet doen omdat ze bang zijn dat de kat anders uitsterft........ookal zo'n domme opmerking

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:54

Enkel dat er op Marktplaats mensen komen die katten gebruiken als fokmachines en ze dus vaak ook niet goed behandelen ! Marktplaats en asiel lokken hetzelfde soort mensen hoor !

Ja maar heb je ook de kosten er aan gehad aan het paard. Betaalde je alles zelf ??

Stal, weide, voer, materiaal, ... zo kan ik nog wat opnoemen

Saartjex18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:55

Een kat zal niet zo snel uitsterven als alle domme mensen zulke reacties geven. Wat voor een belachelijke uitspraak is dat nu weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:56

ja het was een deelpaard

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:56

Wolkje57 schreef:
Ik denk idd even diverse instantie's inschakelen,als jij niet tot je ouders door kan dringen misschien kunnen ze hetvan hogerhand dan wel want dit is echt niet normaal.

Ik denk dat we dat idd maar moeten doen Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:57

Saartjex18x schreef:
Enkel dat er op Marktplaats mensen komen die katten gebruiken als fokmachines en ze dus vaak ook niet goed behandelen ! Marktplaats en asiel lokken hetzelfde soort mensen hoor !

tsja moet je anders doen?

JustNanno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:58

sweetrebecca schreef:
Saartjex18x schreef:

tsja moet je anders doen?

laten steriliseren en casteren lijkt me Koe dacht dat je dat ook zelf wel had kunnen bedenken

Wolkje57

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:58

sweetrebecca schreef:
ja het was een deelpaard

O ja dus heb je alles zelf niet betaald wat denk wat een paard kost als die naar de veearts moet heb je daar wel eens aan gedacht?Bij je ouders kan je het niet halen want die willen de katten ook niet helpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:59

de da rekening ook door de helft