daar ging je dan.. dagt dat je 9 levens had †…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowerpull

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:45

check je PM maar even MMaxje

irmaaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 15:39

Jeetje MMaxje, wat kan ik er ooit aan doen dat mijn poezen worden overgereden.. Denk je dat ik dat leuk vind ofzo..?
Het is gewoon geen doen om bij ons een kat binnen te houden,, vanwege mijn moeder.. En buiten een ren ofzo maken vind ik raar, Want onze tuin ligt aan de weg, en er is al een paar keer een auto de tuin ingereden.. dus kunnen ze ook zo over de ren heen rijden..
En als je soms met het idee komt om dan er een sloot tussen te plaatsen, werkt dat ook niet.. want we hebben net een nieuwe tuin, en bovendien kunnen de auto's daar ook overheen..

Tja, en dan kan je zeggen dat ik dan maar geen kat moet nemen, maar je weet wat mijn vader dan zegt.. En er zijn heus wel een paar katen geweest die gewoon overleden zijn aan ouderdom..

En een hond kan ook niet,, vanwege die ziektes. Konijn hebben we al.. en een paard mag niet. Reptielen ook niet, want mijn moeder is er als de dood voor. Dus wat blijft er dan over he?

roosjeradec schreef:
jesus MMaxje je zit echt IEDEREEN af te zeiken zeg... een kat kan je nou eenmaal niet altijd binnen houden... katten zijn buitendiereN!! ik vind het echt poedersuiker voor je irma ik weet wat het is... alle broertjes en zusjes van onze kat zijn aangereden.. aleen onze kat niet... maar wij wonen niet aan ee ndrukke weg....

Dankje roosjeradec, ben het helemaal met je eens, MMaxje heeft wel meer van die stomme reacties, tegen mij op anderen topics.. En als ze dan zo stoer is om mensen te gaan afzijken, laat dan ook weten wie je bent!

JustNanno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:43

Neem dan gewoon geen kat, hoe moeilijk kan dat zijn?

irmaaatje

Re: daar ging je dan.. dagt dat je 9 levens had †…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 16:38

Als je even goed leest, weet je wat mijn vader dan zegt..

simodi

Re: daar ging je dan.. dagt dat je 9 levens had †…

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:29

Ik begrijp dat je vader een kat wil om muizen te vangen. Wat te denken van muizenvallen, muizengif etc.? Je gaat toch niet telkens een kat "opofferen" omdat je geen muizen wil?! Ik val jou daar niet op aan, want jij bent niet verantwoordelijk voor je vader, maar ik vind het wel een slecht argument om daarom telkens een nieuwe kat aan te schaffen. Het is wel een dier en geen muizenvang-apparaat! Jullie wonen gewoon te gevaarlijk voor een kat, dat is wel duidelijk, dus dan moet je ook de conclusie kunnen trekken dat je dus geen kat kunt nemen om je muizenprobleem op te lossen!!!