ellepel schreef:enne wennen aan verkeer moet elke kat hoor
Ja, sommige lukt dat niet, die zie je dan langs de kant van de weg liggen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:enne wennen aan verkeer moet elke kat hoor
Rosita schreef:Yep, auto's zien hem (meestal te laat) maar wat denk je dat zo'n bestuurder kan doen? Z'n auto tegen een boom parkeren ipv tegen jouw kat? Mijn katten komen geen van allen buiten en zien er redelijk gelukkig uit (altijd lastig beoordelen als je het niet kunt vragen). Neem er een katje bij voor de gezelligheid en hou ze samen lekker binnen.
Het risico van een ongeluk is het buiten lopen niet waard. Als je op een boerderij woont tot daar aan toe maar een stadskat hoort niet alleen langs de weg te lopen.
Mijn mening, niks meer.
Citaat:
Onze katten komen wel gewoon buiten, maar dat is gewoon een keuze die je maakt.
Rhiannon schreef:jullie beginnen wel een beetje offtopic te gaan...
het gaat hier niet om of een kat wel of niet buiten moet/mag... daar zijn al bende topics over geweest en er is nog nooit iemand van mening veranderd
het gaat hier om oplossingen voor het pubergedrag van de kitten...
Rosita schreef:Rhiannon schreef:jullie beginnen wel een beetje offtopic te gaan...
het gaat hier niet om of een kat wel of niet buiten moet/mag... daar zijn al bende topics over geweest en er is nog nooit iemand van mening veranderd
het gaat hier om oplossingen voor het pubergedrag van de kitten...
Nah, dat is wel opgelost, Nessah weet wat haar te doen staat. En nog nooit iemand van mening veranderd? Hoe weet jij dat? Ik denk daar anders over
romatjuh schreef:Ik zou de kat gewoon buiten laten. Tuurlijk is er een kans dat ie aangereden wordt, maar dan heeft hij zn laatste uurtjes nog wel gewoon 'kat' kunnen zijn.