[hamster] Leeloo×Ritter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 22:50

Ze zijn nu 11 daagjes oud en ik pak ze nu een aantal keer per dag op sinds gisteren. Oogjes zijn nog niet open, maar zal 1 van deze dagen wel gebeuren Ze beginnen ook al wat weg te kruipen uit t nest af en toe

Loje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 23:29

oohh wat lief, snel weer foto's plaatsen heh, ik volg het:P Echt grappig om te zien hoe die roze wormpjes uitgroeien tot kleine behaarde hamstertjes. Zoooo lief!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 17:30

weer nieuwe foto's!!!

Dag 9
Moeders sliep, dus k heb snel een foto gemaakt
Afbeelding
1 van de wildkleurtjes
Afbeelding
Deze vind ik het liefste net alsof ie me n kusje geeft
Afbeelding
Afbeelding
Met zn allen
Afbeelding
En moeders ze doet het echt geweldig
Afbeelding

Dag 11 (gisteren)
alle 4 de kleurtjes
Afbeelding
1 van de blauwwildkleurtjes was zich aan het wassen
Afbeelding
Lekker slaapie doen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
blauwwildkleurtje
Afbeelding
wildkleur pearltje in t midden is lekker aan t eten
Afbeelding
Jammie
Afbeelding
Niet echt een scherpe foto, maar vind zn wang zo leuk had net wat gegeten
Afbeelding
En als laatste nog eentje van ze allemaal
Afbeelding
Echt zo lief dat ze er al de hele tijd uit beginnen te lopen ze zijn al lekker eigenwijs, ondanks dat hun oogjes nog niet open zijn

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:36

Ahhhh echt leuk Jen! Ze groeien echt hard! Petje af voor moeders hoor! Sterkte met ze! *port nog eens in vaders zij...*

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 17:49

thnx

Dacht trouwens dat er 2 wildkleurpearltjes waren en 2 blauwwildkleur pearltjes. Maar er is 1 wildkleur pearl en 3 blauwwildkleurpearltjes

Mn broertje is ook helemaal verliefd geworden op de lichtste blauwwildkleur. Misschien mag hij die hebben, maar dan moet ie eerst mn vader overhalen

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 21:19

nou, mijn oog is gevallen op t wildkleurpearltje ze is echt verschrikkelijk lief, 1 van de liefste net als dr moeder
Ook is het volgens mij een meisje, en ik wilde ook het liefst een vrouwtje houden

Wel irri dat 1 van de blauwwildkleur pearl af en toe al gelijk op zn/dr rug vliegt als k m wil oppakken...daar ga k dus even wat meer tijd aan besteden dat ie wat meer went, want de rest doet dit niet...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:27

Wat een superschatjes zeg!
Ik heb wel eens een nestje russische dwerghamsters gehad, dat waren alleen jammergenoeg maar 2 jongen!
Ze veranderen echt zo snel van wormpjes in "echte" hamstertjes! Super cute!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 22:10

En wéér nieuwe foto's natuurlijk maar nu van elk apart. Morgen zijn de alweer 2 weekjes oud....wat gaat t snel zeg en ze zijn zo lief

Alleen die ene is nog weleens wat schrikkerig, maar de rest totaal niet. Vooral mijn nieuwe aanwinst niet (wildkleur pearl)

blauwwildkleurtje
Afbeelding
blauwwildkleur pearl, ze heeft geen rood oogje hr komt door de flits
Afbeelding
wildkleurtje, deze is zo schattig! in het hok erg snel maar zodra je hem vast hebt is hij erg rustig en lief, maar toch ook een beetje verlegen
Afbeelding
Afbeelding
Mijn lieffie wildkleur pearl
Afbeelding
andere blauwwildkleur pearl
Afbeelding
En de laatste blauwwildkleur pearl. t scheelt dat alle pearls waarschijnlijk vrouwtjes zijn, kan ik ze tenminste uit elkaar houden
Afbeelding
ander blauwwildkleurtje, deze is ook verschrikkelijk lief, volgens mij was deze ook degene die mn broertje zo leuk vind
Afbeelding
Afbeelding
En als laatste t andere wildkleurtje
Afbeelding

Ze worden zo groot! 't zijn nu ook al echt hamstertjes ipv wormpjes

Hoe kun je hier nou niet verliefd op worden

horse_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:52

Liefffff!! die wildkleurtjes zijn leuk! ja, al die anderen ook natuurlijk! Moeders maakt het ook nogsteeds goed? Of wordt die al gek van het gezeur aan dr koppie?

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 17:17

Af en toe is ze t wel eventjes zat geloof k Ze vindt t in t nest dan te druk en gaat ze in dr voerbak liggen Vanochtend lag ze er weer in, maar dan wel met 5 ukkies onder zich die aan t drinken waren
Mafkezen

Maar ze is echt super lief en t gaat gelukkig ook super met haar mijn mooie meid

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-06 19:47

Hier weer een paar lieve fotootjes, er komen er nog meer

Blauwwildkleurtje
Afbeelding

Saampjes slapen
Afbeelding

En dan mn kleine uk heb haar Muis genoemd Een vriendin van mn moeder wilde zien hoe je kon zien dat t een vrouwtje was. Dus ik Muisje omdraaien. Ik deed mn hand gewoon open zodat ze daarna weer kon omdraaien... Maar ze bleef gewoon heel lief en rustig liggen, alsof het heel normaal was na een halve minuut (en n foto ) draaide ze zich rustig om. Ik vind haar zo geweldig echt moeders kindjes
Afbeelding

ze zijn nu zoooo liefff!! Ik ben naast het wildkleur pearltje ook helemaal gevallen voor een blauwwildkleur pearltje. Ze is zoooo lief en rustig en t schattigste koppie van allemaal Even met mn ouders erover gehad, en ik mag ze allebei ze gaan dan in t hok die je in 2en kan splitsen, voor t geval t samen niet gaat.. Ze krijgen dan ook t hok wat k nu voor t hele gezin heb, lekker groot dus lekker de ruimte

Maar zijn er nog geïnteresseerden?? er zijn er nog iig 2 over
Ik hou er 2, mijn broertje mag er 1 van mn ouders, een goede vriendin van mn moeder neemt er 1, een goede vriend van mn broer (en de familie) neemt er 1 en de eigenaar van het mannetje neemt er dan misschien nog 1. Als er geen wildkleur dame bij zit dan zijn er nog 3 over

Dus heeft iemand misschien nog interesse? Heb ook al advertenties opgehangen bij supermarkten enz. En bij mn moeders werk (ziekenhuis). Ook op marktplaats en t hamsterforum, maar geen enkele reacties. En ik wil ze echt niet naar de dierenwinkel brengen...

Jumpingmiepie

Re: [hamster] Leeloo×Ritter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:26

wat schatjes zijn zo lief als zijn klein zijn

Targaryen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 21:39

Wat een schatjeessss!

Het is dat je te ver weg woont , anders was ik er eentje komen halen. Succes met het vinden van een nieuw baasje verder!

irmalouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-06 22:00

wat een schatjes zeg, die laatste foto is ook erg schattig.
Vroeg net aan mijn man, zullen we een baby hamstertje kopen, maar nee, dat vind hij maar niks, dus helaas, heb het geprobeerd, maar hij houd en is allergies voor dit soort dieren. Heb daardoor ook al mijn ratjes weg moeten doen .

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 13:37

Ooh die laatste foto is echt super!
Leuke beestjes hoor, echt heel schattig!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-06 17:38

Nou, mn oma is ook overstag gegaan Ze heeft al een keer een hamster gehad en ze vond ze toch wel heel erg lief :p vandaag dan ook op de markt een kooi gekocht. Ik heb er ook nog eentje bij gekocht Ze blijven tot nu toe nog wel allemaal in de buurt

miepmiep91

Re: [hamster] Leeloo×Ritter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 17:43

Haha wat een schatje hij zit net zo als Hamtaro

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 18:14

Het is dat het geen syrische hamsters zijn anders had ik er misschien wel eentje gewild...en gemogen misschien...