Hier weer een paar lieve fotootjes, er komen er nog meer 
Blauwwildkleurtje

Saampjes slapen 

En dan mn kleine uk
heb haar Muis genoemd
Een vriendin van mn moeder wilde zien hoe je kon zien dat t een vrouwtje was. Dus ik Muisje omdraaien. Ik deed mn hand gewoon open zodat ze daarna weer kon omdraaien... Maar ze bleef gewoon heel lief en rustig liggen, alsof het heel normaal was
na een halve minuut (en n foto
) draaide ze zich rustig om. Ik vind haar zo geweldig
echt moeders kindjes 

ze zijn nu zoooo liefff!! Ik ben naast het wildkleur pearltje ook helemaal gevallen voor een blauwwildkleur pearltje. Ze is zoooo lief
en rustig en t schattigste koppie van allemaal
Even met mn ouders erover gehad, en ik mag ze allebei
ze gaan dan in t hok die je in 2en kan splitsen, voor t geval t samen niet gaat.. Ze krijgen dan ook t hok wat k nu voor t hele gezin heb, lekker groot dus lekker de ruimte 
Maar zijn er nog geïnteresseerden?? er zijn er nog iig 2 over 
Ik hou er 2, mijn broertje mag er 1 van mn ouders, een goede vriendin van mn moeder neemt er 1, een goede vriend van mn broer (en de familie) neemt er 1 en de eigenaar van het mannetje neemt er dan misschien nog 1. Als er geen wildkleur dame bij zit dan zijn er nog 3 over
Dus heeft iemand misschien nog interesse? Heb ook al advertenties opgehangen bij supermarkten enz. En bij mn moeders werk (ziekenhuis). Ook op marktplaats en t hamsterforum, maar geen enkele reacties. En ik wil ze echt niet naar de dierenwinkel brengen...