Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pubelia schreef:Bij ons kwam geen overeenstemming met alle honden rasssen....
xxxvagoxxx schreef:Nou ik vindt dat je teveel eisen hebt aan een hond.
Dus als je langs de bartsmit gaat vindt je precies de goede hond.
Elke hond kan opeens anders uitvallen en ja wat moet je dan ..?
Pam schreef:De eisen,
Geen langharige hond
Geen volle staart
Een hond die tussen de middag kan voldoen met een klein wandelingetje (Tussen de middag is mijn oma thuis, en die is geen lange loper, na 4en wordt er uiteraard een lekkere lange wandeling gemaakt)
Gehoorzaam, volgzaam
Een hond die goed tegen alleen zijn kan (Geen hele dag maar we willen nog wel eens een half dagje weg zijn)
Mijn moeder wil graag een 'kleine' hond, iig niet veel groter dan de standaard retriever
xxxvagoxxx schreef:
Weinig eisen geen langharige hond Okey ..
Geen volle staart
Je kunt niet van te voren weten of je hond tussen de middag genoeg heeft aan een klein wandelingetje .. en ook niet of het er tegen kan als je een half dagje weg gaat meestal gaat dit wel goed ..
Maar dat ligt meer aan jullie zelf .. hoe je het beestje opvoedt ..
Vindt dat sommige eisen gewoon beetje overdreven zijn ..
assie schreef:Leuk dat jullie gaan kijken! Bedenk wel dat die pupjes er straks ongelofelijk (veel te) lief uitzien en dat het dan erg moeilijk is om te zeggen: "nee, we denken er nog even over na."
Biepmiep schreef:Asielhonden mogen toch ook terug als het niet klikt?
Douni schreef:Helina0611 schreef:wij hadden een bull terrier. die van mij was niet heel groot wel beweging nodig maar zijn aan de andere kant ook wel een beetje lui. zijn erg waakse honden. kan er mee gezien worden. heel lief houden van aandacht en zijn gehoorzaam.
Dat is inderdaad de allerleukste honden!
Hier een foto van mn Bull Terrier:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VYHYFA3L[/img]
Arrabel schreef:
freaky schreef:Wij zijn nu bezig om een hond van de stichting spaanse honden in nood te halen. Daar zitten alle soorten honden van pup tot bejaard. http://hondeninnood.spanjeweb.nl Misschien kun je daar eens kijken......