Hamster weer opgegeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:19

Als je een kooi met tralies neemt, wees dan wel zo slim om te zorgen dat de hammie's echt neit door de spijlen gaan. Dat deed die van mij wel en die vluchte toen naar de meterkast Kippengaas erboven op doet wonderen! En dan kan de kat er al helemaal niet meer bij.

baroen

Re: Hamster weer opgegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 14:32

Navidad schreef:
Ik weet neit waar jij die kooi heb gehaald hoor.

Maar die kooi is geen kooi, die kooi is een speelverblijf voor een hamster en inderdaad de luchtventilatie is niet goed om je beestje daar 24 uur in te kunnen houden.

Koop gewoon een open kooi met tralies en hou hem weg van tocht. ten eerste heeft die dan wat te klimmen een slaapverblijf, voergedeelte en een molentje.

je kan ook een kooi kopen met van die buizen en tralies.

en inderdaad op dat speelverblijf horendoppen, zoverre ik weet is dat gewoon om die gaten af te dekken omdat jet er geen ander buis in hebt?

ze heeft de kooi gekregen bij de vorige hamster ( en tja dan hoef je natuurlijk niet zelf na te denken, ik bedoel je verdiepen in huisvesting is uhh ach overbodig he)

enne laat haar maar helemaal geen kooi meer kopen, en dus ook geen hamster meer.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:01

Waarschijnlijk is een nieuwe hamster goedkoper dan een nieuwe kooi

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:14

Ylana schreef:
Waarschijnlijk is een nieuwe hamster goedkoper dan een nieuwe kooi

en het scheelt kattenvoer

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:22

Bij een kooi met tralies kan een kat hem alsnog er door heen trekken op gruwelijke wijze... Beter een Duna bak kopen of zoals ik gedaan heb toen ik een kat kreeg (hamster was er eerder anders was ik er niet aan begonnen meer) een cavia kooi (zo'n dichte) aan de bovenkant dichtmaken met fijn vierkant gaas over de tralies.

fjordjes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:40

die kooien heb ik ook gehad ik had er 10 muizen inzitten, ik had atijd bonje met die kooien, ze zijn heel vak ontsnapt. gelukkig heb ik ze latijd weer teruggevonden en ik heb gelukkig geen kat.