Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Globetje schreef:Het is ook niet onze beslissing, maar wij geven alleen dingen aan waar je ook over na kan denken met het maken van een beslissing. Als je geen nestje wil omdat het schattig is en je weet dat de asielen vol zitten. Waarom wil je nog een nestje?
nielsd schreef:JE kan van het geld wat je van het nestje bespaart beter een cursus nederlands volgen. Maar ja jij start een topic dus mogen wij er dingen zetten.
shettie schreef:
ja ze word ook gestereliseerd
maar het geld is er nu nog niet![]()
![]()
ja schijnzwanger kan wel
maar ze is krols
en vandaag gedekt
dat heb ik gezien
naja hij heeft er op gezeten
ik denk dat ik ze maar hou
alle katers zitten nu voor het huis te wachten
en mijn poessie is vet moe
Geplaatst: 18-03-06 11:24
shirley23 schreef:Een vraag.
Een poes moet toch eerst 1 jr zijn geworden en 1x krolszijn.
Voor dat ze geholpen mogen worden. Dat is wat mij toen ooit is verteld.
Omdat het voor een poes veel beter is en iets volwassener wordt of zo iets
En dit kan gebeuren. het is gebeurt kan zij niets aan doen. Ze hebben nu een beslissing genomen. En messchien een juiste en misschien ook niet.
Ik zal ze ieder geval niet weg laten halen. Te veel stress voor dat beessie. MAar dat is een beslissing die jullie zelf nemen.
Heel erg veel sterkte en succes.
LilyLuna schreef:
maar daar ben ik persoonlijk niet zo voor omdat het dan geestelijk zwaarder is voor zo'n jong beestje, het is toch best een ervaring, zo'n operatie.
Rosita schreef:LilyLuna schreef:
maar daar ben ik persoonlijk niet zo voor omdat het dan geestelijk zwaarder is voor zo'n jong beestje, het is toch best een ervaring, zo'n operatie.
Geestelijke belasting...... hoe heb jij dat gemeten? ik heb wel eens een kittencastratie bij een katertje meegemaakt, jij ook?