Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evelienlucky schreef:Jah dat is het ook zeker...
Want ik heb er al wel 2 uitgekozen .. Naja het is zoals je het ziet...
En dat is een sandy color en een wildkleur... ze zijn heel lief ik heb ze ook al fast gehouden.. en mijn moeder vondt de stank wel mee vallen...:D
Tammie schreef:evelienlucky schreef:Jah dat is het ook zeker...
Want ik heb er al wel 2 uitgekozen .. Naja het is zoals je het ziet...
En dat is een sandy color en een wildkleur... ze zijn heel lief ik heb ze ook al fast gehouden.. en mijn moeder vondt de stank wel mee vallen...:D
Heb je al diverse boeken en sites doorgespit? Dat is wel heel erg belangrijk. Een fret kun je absoluut niet vergelijken met een hond of een kat.
Je zult je huis echt fretproof moeten maken en dat is niet makkelijk, de kleinste kieren zullen dicht gemaakt moeten worden en ze moeten met geen mogelijkheid in of achter de koelkast, vriezer, wasmachine, drogers en andere apparaten kunnen komen.
Als je meer info wilt hebben wat betreft goede boeken en sites moet je het maar even melden. Het is echt heel erg belangrijk dat je weet waar je aan begint.
Tammie schreef::D Ik ga morgen mijn nieuwe fretje ophalen. Ik heb haar overgenomen van Swoeky. Ben erg nieuwgierig naar het diertje. Zodra ik foto's van haar heb, dat zal wel snel zijn, zal ik hier wat plaatsen.
Tammie schreef:Het gaat heel erg goed samen met Rocky en Anne, Buffy is aardig uitgespeeld nu. Ze heeft al een hele tijd geslapen, is even weer wakker geweest en ligt nu in het hok van Anne en Rocky.
Ik bekijk straks nog even in welk hok ze gaat slapen, waarschijnlijk wel apart van Rocky en Anne voor de zekerheid.
Buffy vindt het heerlijk om in de nek gekroeld te worden, ze drukt zich dan helemaal tegen mijn handen aan, net als Anne trouwens die vindt dat ook erg lekker. Rocky houdt daar helemaal niet van, die loopt het liefst hard weg.
We hebben nu al een kleine 100 foto's van vandaag.
Tammie schreef:Vannacht ging het erg goed, Buffy heeft bij Anne en Rocky in het hok geslapen. Vanmiddag heb ik het buitenhok schoongemaakt en ze zitten nu al een aantal uren buiten lief te zijn.