FRetten... Wie er 1 wil lekker hier komen praten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evelienlucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 12:28

nou wel vet leuk joh... iedereen is zo positief man.. !! echt leuk.. wist nooit dat er zo veel mensen evenzogoed nog van frettenhouden... Je hoord zo vaak dat ze zeggen van joh wat stinken ze en neej mag niet een fret in huis dan... Mare jah ik heb mijn moeder dus wel zo ver gekregen dat het mag... :D

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:55

evelienlucky schreef:
Jah dat is het ook zeker...
Want ik heb er al wel 2 uitgekozen .. Naja het is zoals je het ziet...
En dat is een sandy color en een wildkleur... ze zijn heel lief ik heb ze ook al fast gehouden.. en mijn moeder vondt de stank wel mee vallen... :D

Heb je al diverse boeken en sites doorgespit? Dat is wel heel erg belangrijk. Een fret kun je absoluut niet vergelijken met een hond of een kat.

Je zult je huis echt fretproof moeten maken en dat is niet makkelijk, de kleinste kieren zullen dicht gemaakt moeten worden en ze moeten met geen mogelijkheid in of achter de koelkast, vriezer, wasmachine, drogers en andere apparaten kunnen komen.

Als je meer info wilt hebben wat betreft goede boeken en sites moet je het maar even melden. Het is echt heel erg belangrijk dat je weet waar je aan begint.

evelienlucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 13:52

Tammie schreef:
evelienlucky schreef:
Jah dat is het ook zeker...
Want ik heb er al wel 2 uitgekozen .. Naja het is zoals je het ziet...
En dat is een sandy color en een wildkleur... ze zijn heel lief ik heb ze ook al fast gehouden.. en mijn moeder vondt de stank wel mee vallen... :D

Heb je al diverse boeken en sites doorgespit? Dat is wel heel erg belangrijk. Een fret kun je absoluut niet vergelijken met een hond of een kat.

Je zult je huis echt fretproof moeten maken en dat is niet makkelijk, de kleinste kieren zullen dicht gemaakt moeten worden en ze moeten met geen mogelijkheid in of achter de koelkast, vriezer, wasmachine, drogers en andere apparaten kunnen komen.

Als je meer info wilt hebben wat betreft goede boeken en sites moet je het maar even melden. Het is echt heel erg belangrijk dat je weet waar je aan begint.

nou meer informatie kan ik altijd gebruiken natuurlijk.. dus stuur me maar wat.. en die boeken waar je het over had naja stuur het maar allemaal wat je me wilt sturen ... informatie kan je het best te veel aan hebben.. en heb al heel veel site's door gezocht over het opvoeden.. en waar je aan begint en waneer je wel een fret kan aanschaffen en wannneer neit...

en hoeveel tijd ze besteden van jou leventjuh... Dus jah maar meer info kan ik gerust hebben... en jah ik weet het ze verichten heel veel tijd...en frettenproof mijn huis dat weet mijn moeder ook want mijn ratten hebben alles al stuk gknaagt... daar was mijn ma heel boos om maar jah... duis dat is nu groot en deels rat proof vrij nu nog frettenproof vrij maar geef mij maa meer info.. wel graag via pb please...

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 21:53

als mijn swiffer bijkomt dan is ze zwanger
en het is niet van spike maar van mijn enige echte dekram FOXY

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:42

Gefeliciteerd! Puppies!!! Laat je de eerste foto's hier dan wel zien?

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:53

tuurlijk
en ik ben gisteren voor de 1ste keer met foxy gaan buiten wandelen (altijd binnen geoefend) en hij deed het super
hij liep mee als een hondje

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 13:22

schop

Marith_Ov

Re: FRetten... Wie er 1 wil lekker hier komen praten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 20:06

Ik ga morgen mijn nieuwe fretje ophalen. Ik heb haar overgenomen van Swoeky. Ben erg nieuwgierig naar het diertje. Zodra ik foto's van haar heb, dat zal wel snel zijn , zal ik hier wat plaatsen.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:18

super

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 00:19

mijn broer heeft een fret het is een witte. eerst was ie heel wild en beet hij altijd maar nu is ie echt heel erg lief!!

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 13:20

Tammie schreef:
:D Ik ga morgen mijn nieuwe fretje ophalen. Ik heb haar overgenomen van Swoeky. Ben erg nieuwgierig naar het diertje. Zodra ik foto's van haar heb, dat zal wel snel zijn , zal ik hier wat plaatsen.

heel veel plezier met buffy. ik mis haar nu al maar ik weet dat ze het goed krijgt bij jullie. ik wil natuurlijk wel heel veel foto's zien/krijgen

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:13

Hier zijn dan een paar foto's van Buffy

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Buffy samen met Rocky.
Afbeelding

Klik op de foto's voor een vergroting.

Wat een herrieschoppende stuiterbal is het zeg , ik ben er erg blij mee.

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:31

wat is het toch een lekker ding he hoe ging het dan samen met rocky?? en dat ze nog niet uit gestuiterd is na een hele nacht en een hele ochtend het is echt rustig hier, maar ik weet dat het vor buffy beter en leuker is.

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:08

Het gaat heel erg goed samen met Rocky en Anne, Buffy is aardig uitgespeeld nu. Ze heeft al een hele tijd geslapen, is even weer wakker geweest en ligt nu in het hok van Anne en Rocky.

Ik bekijk straks nog even in welk hok ze gaat slapen, waarschijnlijk wel apart van Rocky en Anne voor de zekerheid.

Buffy vindt het heerlijk om in de nek gekroeld te worden, ze drukt zich dan helemaal tegen mijn handen aan, net als Anne trouwens die vindt dat ook erg lekker. Rocky houdt daar helemaal niet van, die loopt het liefst hard weg.

We hebben nu al een kleine 100 foto's van vandaag.

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:48

Tammie schreef:
Het gaat heel erg goed samen met Rocky en Anne, Buffy is aardig uitgespeeld nu. Ze heeft al een hele tijd geslapen, is even weer wakker geweest en ligt nu in het hok van Anne en Rocky.

Ik bekijk straks nog even in welk hok ze gaat slapen, waarschijnlijk wel apart van Rocky en Anne voor de zekerheid.

Buffy vindt het heerlijk om in de nek gekroeld te worden, ze drukt zich dan helemaal tegen mijn handen aan, net als Anne trouwens die vindt dat ook erg lekker. Rocky houdt daar helemaal niet van, die loopt het liefst hard weg.

We hebben nu al een kleine 100 foto's van vandaag.

en hoe is het gegaan vannacht?? echt super dat het klikt met de anderen, ben ik echt blij om

buffy kan inderdaad op sommige momenten heerlijk knuffelen. alleen soms kan ze het opeens behoorlijk op haar heupen krijgen

ik wil de foto's natuurlijk wel zien. hahahahaha en dat jullie er nu al een kleine 100 hebben hahahaha.

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:40

ben even op de site gaan kijken van jullie, en wat een geweldige foto's van een geweldige buffy, vooral de laatste 2 zo lief!!!

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 17:43

Vannacht ging het erg goed, Buffy heeft bij Anne en Rocky in het hok geslapen. Vanmiddag heb ik het buitenhok schoongemaakt en ze zitten nu al een aantal uren buiten lief te zijn.

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:00

ach wat een mooi fretje

swoeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 23:22

Tammie schreef:
Vannacht ging het erg goed, Buffy heeft bij Anne en Rocky in het hok geslapen. Vanmiddag heb ik het buitenhok schoongemaakt en ze zitten nu al een aantal uren buiten lief te zijn.

echt super dat ze het zo goed doet wat zal ze raar opgekeken hebben van de buitenlucht of viel dat wel mee?? aangezien ze hier dus maar 1x buiten is geweest.

hoe gaat het nu dan met haar??

lijkt wel of dit een prive topic word tussen ons

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 17:33

Het gaat heel erg goed.

We zijn gisteren naar de da geweest, omdat ze maandag loops is geworden. We hebben haar in eerste instantie maar hormonen laten injecteren, zodat we een geschikte datum kunnen prikken om haar te laten castreren.

We hebben haar ook gelijk maar laten enten, dan kan ze met de herhalingsprik gelijk met Rocky en Anne. Lekker makkelijk .

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:01

dit weekend wordt mij foxy papa
*helemaal blij*

ik hoop alleen dat de eigenaares van het vrouwtje snel foto's stuurt

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:45

Ben benieuwd, de foto's hier plaatsen hè, zodra je ze hebt .

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:09

ik heb net gehoord dat foxy de fiere papa is van 4 pups
*nog blijer*

edit: ze zijn gisteravond geboren

het zijn aprilvisjes

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 12:13

foto's niet gebruiken a.u.b (gewoon tegen mensen die ze willen gebruiken)

de mama
Afbeelding

de papa (mijn allermooiste foxy) :
Afbeelding

Marith_Ov

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 13:01

Oeh, mamma is ook mooi , dat worden vast mooie fretjes met deze combi.