MoonChloe schreef:U bent hem echt kwijt en ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.
Sorry hoor maar dit zegt toch genoeg.
Zo'n fokker weet echt wel waar ie over praat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:U bent hem echt kwijt en ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.
crossmonster schreef:sja marijke,
je kunt het toch niet winnen, dat is haar mening, en zoals ik al zei, faye moet eens langs een goede fokker gaan, dan zal ze zien hoe leuk katten binnenshuis (plus een buitenren) kunnen leven en gelukkig zijn, vrolijk zijn, en VEILIG zijn
Natasja91 schreef:Ja, dat denk ik.
Anders zouden de katten van Crossmonster wel wegkwijnen.
Als ze ongelukkig zijn, zie je dat ook aan de kat.
En dan winnen ze vast niet zo snel een show, kat moet ook glanzen e.d. lijkt me. Een ongelukkige kat straalt ook niks uit.
Marijke82 schreef:crossmonster schreef:sja marijke,
je kunt het toch niet winnen, dat is haar mening, en zoals ik al zei, faye moet eens langs een goede fokker gaan, dan zal ze zien hoe leuk katten binnenshuis (plus een buitenren) kunnen leven en gelukkig zijn, vrolijk zijn, en VEILIG zijn
Je hebt gelijk ik hou er ook mee op
Ik weet dat mijn katten binnen gelukkiger zijn dan buiten en daar gaat het om
Liedje schreef:Hoe weet je dat dan ? Ze zijn toch nooit buiten geweest ?
MoonChloe schreef:De tuin:
Doe de Abessijn zeker niet zoals de meeste huiskattenbezitters naar buiten, bedenk dat de Abessijn een ondernemend karakter heeft. U bent hem echt kwijt en ziet hem waarschijnlijk nooit meer terug.
faye schreef:Nee Liedje, het gaat om diefstal. Heeft verder niks met karakter te maken