Hond begint opeens te grommen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 21:10

Nou, het gaater nog steeds om dat veel mensen jouw hondje het allerbeste gunnen en dat het verstandig is om ook de fokker op de hoogte te stellen want die kent zijn héle familie zo te horen en kan je dus veel informatie geven over hun gedragingen. Misschien is het wel heel normaal.......

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 21:25

Rosita: wij hebben alleen al jaren geen contact meer met de fokker.

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:04

Geloof me, dat is écht niet erg! Ik was ook reuzeblij toen mensen die toen 7 jaar geleden een westie bij mij gekocht hadden míj belden toen hun hondje niet bepaald gezellig reageerde op de baby die ze gekregen hadden in plaats van 'de buren' te vragen. Ik heb ze op een goede manier kunnen begeleiden richt gedragstherapeut (jawel) en in de 2 jaar daarna wat regelmatiger contact gehad. Inmiddels in geen tijden meer wat gehoord en verwacht tzt niet mer dan een overlijdensbericht van het hondje. Dat is ook allemaal geen probleem, zolang ze mij maar weten te vinden als er iets niet goed gaat want het zijn hoe dan ook mijn 'kinderen'. Ik wilde graag dat nestje fokken en dan hooguit zo nu en dan een kerstkaartje ontvangen omdat de eigenaren zo tevreden zijn. maar áls het niet goed gaat dan ben ik er voor 'mijn' pups en heel veel fokkers denken er met mij zo over. Lees die website nu maar of de papieren die jullie er bij kregen toen jullie Buddy kwamen halen.

Enig idee waarom ik hier nu al die moeite zit te doen eigenlijk?

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 22:15

maja wij hebben toen een tijd toen we buddy kwamen ophalen daarna nog contact gehouden maar daarna heeft de fokker zelf het contact verbroken door niets meer van zich te laten horen.

Rosita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 22:50

Nee, fokkers gaan niet tig puppykopers 'na lopen'. Jullie hebben maar één fokker. De fokker heeft heel veel pups. Wat is nu makkelijker dan als pupkoper het contact te onderhouden?

Maar goed....... water naar de zee dragen heeft toch geen zin. Succes ermee

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 22:57

Rosita: nee idd dat is ook zo haha kunnen ze wel met tig mensen het contact behouden

_Rianne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:24

gaat he tnog niet beter?

ThePast03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 23:30

annepaardoes schreef:
ik lkaat een slotje op dit topic zetten want het word een beetje erg off-topic. als er nog mensen wat te zeggen hebben doe het dan maar via pb.

Beetje flauwe reactie want het topic gaat nog steeds over jouw hondje en de raad om contact op te nemen met de fokker is een hele goede raad.
Over het stamboom kom ik nog terug, eerst eea uitzoeken.

annepaardoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 02:08

haha het stamboek verhaal is opgelost

Pava

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 14:16

annepaardoes schreef:
pava: ik help al 3 jaar bij een gediplomeerde hondensportschool dus daar kan ik zowiezo met vragen aan komen en ik verdiep me altijd in hondengedrag en voer ook de roedelregels bij mijn hond uit.

En? Wat zeiden ze op de hondenschool ervan? Als jij zo regelmatig op de hondenschool te vinden bent, had je eigenlijk dit topic ook niet hoeven starten. Dan weet je zelf heel goed waar het aan ligt en heb je het ook vrij snel opgelost waarschijnlijk.