dat zwarte konijn bij het kippenhok, lijkt dat nou zo of heeft die hele gekke oortjes?
gr claudia
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik had er 2, eerst was er 1 ontsnapt later de 2e. Die 2e hebben we nog een hele tijd in een box gehad maar later is hij er toch een keer van tussen genaaid. Hij bleef altijd wel om de paardenstal heen hupsen dus hadden we zo iets van "laat maar" nu is hij definitief weg.
Nimmedor schreef:Ylana heeft echt een konijnenparadijs
dat zwarte konijn bij het kippenhok, lijkt dat nou zo of heeft die hele gekke oortjes?
gr claudia
knolliepower schreef:@shettie: ik kom hier veel meer hokken tegen die je op het konijnenforum ook tegen komt![]()
Mijn naam is daar trouwens --> Rexjeislief

kan ze zelf in en uit haar hok springen??? 
Casca schreef:wat leuk! ook lekker veel ruimtekan ze zelf in en uit haar hok springen???

zo zie je maar weer dat 2 mannetjes best kan, als ze maar genoeg ruimte hebben en bij elkaar zijn opgegroeid.

, de ren loopt aan de rechterkant nog een stukje door. Ik weet dat het niet echt mooi is maar mijn nijntjes zijn er blij mee dat ze zo lekker rond kunnen scheuren.

En mijn babies! Binky(hangoor) en bailey
Nimmedor schreef:zit jou konijn nou op die deken te rijden

Ik zal snel wat foto;s maken van mijn hokken. Ik ga bijna beginnen aan een tekening van een nieuwe ren voor mijn 2 rammen, ze zitten nu nog binnen 
) haha.