Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
colliej schreef:, en een hond mag officieel met 12 maanden behendigheid doen,
Kirsj_mieke schreef:Ik vind dit een beetje een vreemd gedoe!
Anouk weet zelf ook wel hoe je met honden om moet gaan.
Bij dat andere topic zie ik dat Baika het naar haar zin heeft, anders zou ze heus niet rennend, springend over al de hindernissen heen gaan.
Toen mijn jack russel jonger dan een half jaar was, liep hij al van trapjes af, sprong hij al op de bank.
En hij kan het NOG STEEDS allemaal.
Waarom zou baika het niet kunnen?![]()
Als baika al vaker aan deze wedstrijdjes mee heeft gedaan, en er niks aan de hand is, en het leuk vind om te doen, moet je niet van zulke achterlijke reacties plaatsen.
Als baika sip kijkt, hoeft dat niet te betekenen dat ze het niet leuk vinden hoor.
Mijn hondje kijkt ook wel eens sip. jullie honden vast ook.
Het zijn ook momentopnames.
Ik heb baika pas nog in het echt gezien, en met dat beestje is echt niks aan de hand.
Aldus: waarom zou je zo reageren, zo wordt voor anouk het topic alleen maar verpest!!
MMaxje schreef:Misschien moet je eens lezen wat hieraan vooraf is gegaan...
Billy schreef:Colliej, zou jij het normaal vinden als jouw moeder jouw als 5 jarige elke week het hele huis liet schoonmaken? Dat is nog minder lichamelijke belasting dan de behendigheid die Anouk met Baika doet.
miekelover schreef:Baika is nu 8 maanden. Ze we krijgen les van een vrouw die zelf ook een goede trainingschool heeft
miekelover schreef:onze hond een friese stabij van 7 maanden krijgt kenner brokken van de boerenbond. Ze vind ze heerlijk. Maar eigenlijk zo ze alles opeten
miekelover schreef:owja natuurlijk ik denk alleen maar aan mijn zelf. Yeah right
colliej schreef:[ En ik denk dat mensen op een hondentraining.. dus mensen die er een opleiding voor hebben gehad het wel beter weten dan jullie met je internet informatie en viavia, als Baika er last van zou hebben zal ze dat heus wel laten zien, en weet ik zeker dat Anouk het ook niet meer doet....
[/quote]
colliej schreef:van alle honden op de wereld is dat misschien 20% en daarvan is misschien nog geen eens de helft eraan gestorven omdat ze op behendigheid hebben gezeten ..