Het telepathie met dieren topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:29

patricia!! schreef:
Leo_ke schreef:
@ Debo; ok dan weet ik dat. En dat snap ik ook goed overigens.

Telepathie met overleden dieren kan dus ook? Hoe gaat dat dan in zijn werking?
3,5 jaar terug ben ik m'n soulmate kwijtgeraakt, en 2 jaar daarvoor m'n andere vriendje. We zijn met z'n 3en opgegroeid, waren altijd samen. Nu ben ik zo benieuwd of er meer is, en of ze nu weer samen zijn...
Dat hoop ik echt, en ik mis ze vreselijk.

Gesprekken met overleden dieren zijn zeker mogenlijk!
Eigenlijk op dezelfde manier als met levende dieren alleen stel je andere vragen en soms voelt het anders.

Zo zonder een gesprek gedaan te hebben ben ik ervan overtuigd dat jou dieren elkaar opgewacht hebben..
Daarna kunnen ze ieder hun eigen weg zijn gegaan of samen een taak vervullen.
Vaak komen dieren ook nog regelmatig een kijkje nemen bij hun persoon en hebben ze een boodschap voor je waaruit blijkt dat je contact hebt gehad met je eigen dier

Hier krijg ik helemaal kippevel van...

De kat is overleden na een ongeluk.. Dus veel te vroeg plotseling uit ons midden weggerukt. M'n hond is toen ook wel een tijdje van slag geweest maar heel goed herinner ik me dat niet meer.. Zat zelf toen een beetje in een 'waas'.
Twee jaar later hebben we de hond laten gaan.. En ik had er het meeste vrede mee, met het idee dat hij en Deffy weer samen waren..

Soms denk ik ook idd hen te voelen, in ieder geval de hond, Boris.. Dan voel ik me helemaal kalmeren maar dan voel ik ook zo'n verdriet dat hij er niet meer is..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:44

Ik heb ook een leuk paard gesproken op ons forum (zie onderschrift) Dat dier vertelde me dat haar baasje 'slordig' met haar omging en dat ze wat meer aandacht wilde.. Ik dacht nou t dier heeft zeker niet naar de zin..
Later na een gesprek met de eigenaar bleek dat madam zo verschikkelijk verwend werd dat ze had besloten als een prinsesje behandeld te willen worden. haha geweldig! T was een paard met een verschrikkelijk arogantieprobleem

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:46

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:55

wil ook wel even wat kwijt voor alle mensen die nu koppijn krijgen van het oefenen...

Ga jezelf niet overbelasten!
Zoek hulp bij iemand die het kan.
Wees niet teleurgesteld als het niet meteen lukt, het is heel normaal.. het is iets wat je moet ontwikkelen en wat er niet zomaar "pats boem"is..
Ga niet om de 5 minuten proberen, je zult moe en overbelast worden.
Zoek eerst veel info, leer , lees en oefen.

Verder moet je er 100 % in geloven en geloof vooral in jezelf! Ook heb je wel een bepaalde gevoeligheid nodig om het te kunnen denk ik. Het word wel gezecht dat iedereen het kan leren, dat zal ook best zo zijn.. maar iemand die er open voor staat en spiritueel is aangelecht zal het veel sneller oppakken.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-06 22:24

Ik sta er al een hele tijd voor open, heb er veel over opgezocht, gelezen en met mijn moeder erover gehad.

Toen nadat ik veel had gelezen besloten het zelf ook te willen leren, ik leer het nu, en mijn moeder leest het boek ook.

Het klinkt heel stom, maar toen ik het probeerde met mijn goudvis die ik gewoon 'Wanabe Guppie' had genoemd, ik wist niet orgineels. Maar toen ik het dus ging proberen 'hoorde' ik steeds de naam Cindy, verder niks. Heb haar nu maar Cindy genoemd..
Dit was in de ochtend.

En nu hebben wij een nieuw, ontzettend bang konijn, dus ik prbeerde gewoon contact met haar te leggen, om gewoon te kijken wat ik er zelf wijser van werd, maar kreeg niks door. Heb wat met haar gepraat en ben weer weg gegaan, zonder haar aan te raken. Dan ziet ze er ontspannen en rustig uit. Dus waarom zou je haar proberen te aaien? Ze geeft aan dat ze het niet wil dus dan niet, misschien als ik het beter kan, dat ik dan weet waarom ze het deed..
En Debo: het is gezegd en aangelegd
en ik ga nu eens dat arrogante paard's verslag lezen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:51

ik bedoel ook niemand persoonlijk farouche. Ik heb het gewoon in het algemeen, je hoeft je tegenover mij niet te bewijzen, als jij weet dat je de goede kant op gaat is dat super, geniet ervan!

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:38

Ik heb het gisteravond geprobeerd toen ik op bed lag.

De kat lag naast me, daar probeerde ik het ook bij, kreeg ik een licht drukkend gevoel in mijn hoofd. Toen ik ophield stopte het. Verder geen contact gekregen.

Toen probeerde ik het bij m'n verzorgpony waar ik lang niet meer ben geweest, toen kreeg ik pijnsteken door mijn hoofd
En als ik iets leuks vroeg, dan kreeg ik een blije kriebel door mijn ruggegraad

Is dat contact?? heb verder geen contact gehad, geen stemmen ofzo

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 12:03

Debo: ik bedoelde het niet om mezelf te bewijzen, maar meer omdat ik het wel grappig vond dat het enige wat ik foor kreeg 'Cindy' was

En dat drukkende gevoel kreeg ik de eerste keer ook, maar toen ik ging navragen aan een ander telepathies(of hoe je het schrijft) communicator en die zei dat ik het waarschijnlijk te erg probeerde, dus dat denk ik bij jouw ook.. maar ik weet het niet zeker!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:07

x4you schreef:
Ik heb het gisteravond geprobeerd toen ik op bed lag.

De kat lag naast me, daar probeerde ik het ook bij, kreeg ik een licht drukkend gevoel in mijn hoofd. Toen ik ophield stopte het. Verder geen contact gekregen.

Toen probeerde ik het bij m'n verzorgpony waar ik lang niet meer ben geweest, toen kreeg ik pijnsteken door mijn hoofd
En als ik iets leuks vroeg, dan kreeg ik een blije kriebel door mijn ruggegraad

Is dat contact?? heb verder geen contact gehad, geen stemmen ofzo

Ik denk dat dit geen contact is maar je eigen lijf die je overbelast. Je spant je zo erg in dat je last krijgt van je hoofd. Communiceren is erg simpel en gaat zowat vanzelf ... je moet alleen de juiste golf vinden... en dat is het moeilijke

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:08

En hoe kan ik dan de juiste golven vinden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:10

door een cursus te doen

Ik heb het geleerd zonder cursus, maar ik had hulp van anderen die het wel al konden. Zonder goede hulp (van een persoon of een cursus) zal het goed lastig worden om dit 'zomaar' te kunnen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 12:28

je moet zegmaar de golven hebben die je uitzend als je bijna slaapt.. zo heb ikt uitgelegt gekregen

PatriciaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:34

x4you schreef:
En hoe kan ik dan de juiste golven vinden?

In feite word je denken(ratio) tijdens het communiceren onderdrukt.
Je andere hersenhelft(golf) neemt het over.Je denken zal zich steeds met het communiceren willen bemoeien en juist dan is de informatie die je vanuit jezelf aanvult onjuist.
Aard jezelf goed voordat je contact legt met een dier en doe een korte meditatie .Stel jezelf voor dat je met het dier praat.
Tips hiervoor krijg je tijdens de cursus,debo heeft gelijk dan word alles duidelijk.
Je kunt het ook in de boeken vinden maar dat is meer als aanvulling of om dingen nog eens na te lezen.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 12:47

patricia heb jij ook een cursus gedaan?

PatriciaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:03

Farouche schreef:
patricia heb jij ook een cursus gedaan?

Ja,de cursus van Irene Bras.
Jenna vroeg of ik intresse had en ja dat had ik zeker
Ik was ontzettend nieuwschierig en toch wel een beetje wantrouwig of het echt was.
Irene heeft toen bij Jenna thuis de cursus gegeven.
Het was heel bijzonder !!

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 13:09

ik hor vaak dat zij goed is, heeft ze een website?

PatriciaB

Re: Het telepathie met dieren topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:13

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 13:17

ik zat al op google te zoeken maar vond niks, dus bedankt! Ik zal eens even gaan kijken.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 13:27

mooie site heeft ze voor zover! Hebhaar even een mailtje gestuurd.

Merl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:28

[b] Errug boeiend voor my
Want miss. kan ik dan ook met myn kat contact leggen.. Hij is erg schuw en als ik hem wil aaien rent hij weg ..
Ik heb hem nog NOOIT geknuffelt ,, wel tegen zyn wil in maar dan krabt hij mij. Hij wil alleen bij mijn moeder knuffelen en op schoot .. Heel freaky Mjaa wil degene die hier meer over weet contact mt mij opnemen ? via bokt of e-mail .. want dit is heel belangrijk voor my !!
Alvast bedankt.. XxX Merel

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 13:33

Merl voor 5,- kunje een consult laten doen. Het geld gaat naar een goed doel, namelijk het IFAW, je kunt naar dit forum om het consult, de vragen en de foto van je kat te plaatsen.
http://india.messageboard.nl/4310/index.php

je moet wel even lid worden..

blackheart

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 13:48

Ik wil graag iemand die goed is in "praten met dieren" dat die met mijn kat en/of mijn verzorgpaard praat.

Is hier ook iemand in de omg. friesland die dat doet.
Of kan het ook gewoon zonder bij dat dier te zijn? Dan wil ik het wel graag via mail doen.

Pb mij als je meer info hebt.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 13:49

ik ga echt van bokt naar 'dieren aan het woord' en weer terug..
en het gaat meestal per foto

wyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:11

ik heb net zitten kijken op die site farouche. hoe maak je dat geld over als ik vragen mag? kan er niks over vinden verder.

ik heb een jaar geleden een consult gehad met monique over mijn paardje maar wil het graag over laten doen omdat ik op veel vragen geen antwoord kreeg en een aantal dingen niet klopte.

ik wil zo graag weten hoe het nu met haar is. ik heb zelf het idee dat het beter gaat. ze leeft trouwens nog hoor, maar heeft enorm veel meegemaakt en heb haar verwaaloosd gekocht en heeft veel pijn gehad.

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 14:20

Wyona: Als het goed is krijg je daar zo-direct een pb over