patricia!! schreef:Leo_ke schreef:@ Debo; ok dan weet ik dat. En dat snap ik ook goed overigens.
Telepathie met overleden dieren kan dus ook? Hoe gaat dat dan in zijn werking?
3,5 jaar terug ben ik m'n soulmate kwijtgeraakt, en 2 jaar daarvoor m'n andere vriendje. We zijn met z'n 3en opgegroeid, waren altijd samen. Nu ben ik zo benieuwd of er meer is, en of ze nu weer samen zijn...
Dat hoop ik echt, en ik mis ze vreselijk.
Gesprekken met overleden dieren zijn zeker mogenlijk!
Eigenlijk op dezelfde manier als met levende dieren alleen stel je andere vragen en soms voelt het anders.
Zo zonder een gesprek gedaan te hebben ben ik ervan overtuigd dat jou dieren elkaar opgewacht hebben..
Daarna kunnen ze ieder hun eigen weg zijn gegaan of samen een taak vervullen.
Vaak komen dieren ook nog regelmatig een kijkje nemen bij hun persoon en hebben ze een boodschap voor je waaruit blijkt dat je contact hebt gehad met je eigen dier
Hier krijg ik helemaal kippevel van...

De kat is overleden na een ongeluk.. Dus veel te vroeg plotseling uit ons midden weggerukt. M'n hond is toen ook wel een tijdje van slag geweest maar heel goed herinner ik me dat niet meer.. Zat zelf toen een beetje in een 'waas'.
Twee jaar later hebben we de hond laten gaan.. En ik had er het meeste vrede mee, met het idee dat hij en Deffy weer samen waren..
Soms denk ik ook idd hen te voelen, in ieder geval de hond, Boris.. Dan voel ik me helemaal kalmeren maar dan voel ik ook zo'n verdriet dat hij er niet meer is..