Sjen schreef:@ Memerel: die van ons in 13 seconden....![]()
![]()
Wij voeren Eukanuba, dit hebben we als puppy al gevoerd (maar dan small breed en nu geloof ik medium of large breed) en ze doet het hier erg goed op.
Die van mij soms 12 seconden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjen schreef:@ Memerel: die van ons in 13 seconden....![]()
![]()
Wij voeren Eukanuba, dit hebben we als puppy al gevoerd (maar dan small breed en nu geloof ik medium of large breed) en ze doet het hier erg goed op.
FuRyoMaRLoeS schreef:wendy1 schreef:Hier krijgen ze bibi versvlees,en 3 keer per week de fyto mix ervan.
Af en toe een handje brok,maar probeer niet teveel te geven.
Ook wel eens jogurt met manderijntjes,en een vers bot!
Groente hapjes,fruithapjes(zelfgemaakt dan)
Hihi wat voor fruithapjes dan, als ik vragen mag?
FuRyoMaRLoeS schreef:Gaat jouw hond niet stinken van die pens?
Oprtalj schreef:SANEX schreef:Dat is toen aan het licht gekomen ja... Maar dacht je dat alleen eukanuba dat deed ?
Natuurlijk niet, al dat voer wordt getest op dieren. Dieren moeten het immers consumeren.
Hoe kunnen ze nou weten wat voor uitwerking een bepaalde samenstelling in een brok heeft zonder het uit te testen op honden ?
En waarom moeten hondenbrokken zo goed getest worden om er zeker van te zijn dat honden er niet dood van neervallen? Zijn de zak aardappels en de krop andijvie die ik daarstraks voor eigen consumptie heb gekocht ook op zo'n manier getest?
Als je een hond gewoon de voeding geeft die het dichts bij zijn natuurlijke behoeften ligt dan zijn al die testen overbodig. Maar als je een hond wilt laten overleven op een voeding die voor driekwart uit voedingsstoffen bestaat die een hondachtige van nature nooit zou eten, ja, dan moet je gaan testen ja.