Maar deze mensen die zo fel reageren op mijn mening en levenservaring. Zijn die nou echt zo dom of begrijpen ze het gewoon niet?

Hetgene wat moslims mij familie, vrienden kennisen van mij aangedaan hebben. dat gun ik echt niemand! Gelukkig hebben jullie niks met ze meegemaakt, vandaar jullie ook zo fel tegen mijn mening zijn. Gelukkig maar dat jullie het niet meegemaakt hebben want dat willen jullie echt niet. Als je eenmaal die dingen zelf met ze beleefd heb dan zul je pas begrijpen waar ik het over heb!
Jullie kunnen zegen wat jullie willen maar ik heb nou eenmaal gruwlijke ervaringen met ze gehad.
En dan deze arme dieren nog die geslacht worden. Ik ben nou eenmaal zo van wie er bij mij aan dieren komt. Die komt er ook aan mij!
En zoals ik al in een eerder topic aangaf over moslim partijen, Zijn er altijd uitzonderingen. Zoals een vriendin van mij Zij is ook een negerin. Maar geen moslim en ze past zich uitstekend aan hier. En ze gedraagd zich ook als een nederlander ze heefd ook echt precies de manieren van een nederlander. Altijd voor iedereen klaarstaan echt een bijzonder meisje. Ze heefd verder ook een nederlands accent. Eerlijk ze schaamd zich dood dat ze surinaamse is. Ze huild er vaak om. Omdat ze zelf heel goed weet wat de meerderheid moslim uitvreed hier in nederland. Dan zeg ik tegen haar maak je niet zo druk. Jij hebt je goedheid bewezen! Er zullen vast nog wel meer allochtonen zijn die net zo zijn als zij. Maar eerlijk gezegt ben ik die haast nooit tegengekomen. En als ik ze toevallig herken van ow das toevallig een goeie die past zich aan. Dan heb ik ook zoiets van ok. Maar ik heb het hoofdzakkijk over de meerderheid.