Nouran schreef:Wie heeft er ooit een papier uitgevonden?!
Hing die om de nek van de 1e hond die ontstaan is?!
Wees blij dat ze dat hebben uitgevonden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:
Nouran schreef:Jah omdat er niets anders te bedenken is..
En als je de sterksten laat overleven zijn dat vaak de honden zonder stamboom..
En dat over elkaar doodbijten slaat natuurlijk ook nergens op.. Kennissen van mij hebben een helemaal goedgekeurde hond gehad met een super papier en kampioens ouders, en is ook aggressief geworden, en afgemaakt. Dat kan gebeuren, dat kan bij mensen ook..
Nouran schreef:Jah omdat er niets anders te bedenken is..
En als je de sterksten laat overleven zijn dat vaak de honden zonder stamboom..
En dat over elkaar doodbijten slaat natuurlijk ook nergens op.. Kennissen van mij hebben een helemaal goedgekeurde hond gehad met een super papier en kampioens ouders, en is ook aggressief geworden, en afgemaakt. Dat kan gebeuren, dat kan bij mensen ook..
MMaxje schreef:En dat is allang achterhaald, wat als je een beetje nadenkt ook heel logisch is. Dus nee, je weet niet waar je over praat.
Nouran schreef:Ik heb trouwens nog nooit met een handelaar/broodfokker gepraat..
Nouran schreef:Ik spreek alleen uit eigen ervaring..
En ik koop een hond niet omdat ik een JR wil of een Bull of wat dan ook..
Het was toen ik mijn pup kocht niet eens de bedoelling om weer een hond te nemen..
De vader en moeder van mijn pup waren van de mensen waar mijn paarden stonden, en ik was zo gek op de moeder geworden dat ik haar het liefst zelf mee naar huis nam.. Ze kregen een nestje, en door het verzorgen kreeg ik een band met ze, ik wou heel graag een pup uit dit nest, en ik was net optijd en kon er nog 1 krijgen..
Ik bedoel met mijn verhaal te zeggen dat ik het niet om het ras deed maar om de hond zelf, de karakters..
Nouran schreef:Jullie begrijpen de kern van Julliet dr vraag niet..
wirona schreef:Het is jammer dat er mensen zijn die zomaar meegaan met een opmerking van iemand die mij niet eens kent. Jullie kunnen mij toch ook niet??
Waarom vraag je mij niet eerst, voordat je meedoet aan deze flauwekul??
Ik nodig jullie allemaal uit om eens een kijkje te nemen bij mij thuis.
Dan kunnen jullie zien hoe ik werkelijk ben. Hoe goed mijn dieren eruit zien.
Hoe mooi mijn dieren zijn.
Hoe mijn dieren lekker vrij lopen in huis, en gewoon een dieren paradijs hier thuis is!
Kom maar![]()
Nouran schreef:Het gaat ons niet om de Jack in het algemeen, dus hebben we dan gelukkig ook weinig met jullie "echt super fokkers" te maken..
Gelukkig zijn er ook fokkers die aardig vriendelijker zijn dan jullie.. En die niet de hele dag kansloos alle forums afstruinen om mensen aftekatten over een actie wat "niet kan".
Julliet je heb een goeie keuze gemaakt met de reu..