hooi schreef:Als het allemaal
goed gaat komt er dus eind februari/begin maart een nestje.
Als het allemaal fout is gegaan bedoel je...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hooi schreef:Als het allemaal
nicoleflens schreef:ja maar dat moet je dan in het algemeen gaan doen en niet alleen hier op bokt....dat heb gewoon simpel weg geen zin....enkel voor de bokt mensen heeft dat zin.....maar de rest van de bevolking heeft het dan niet in de gaten.....en wil het niet in de gaten hebben.....
dan zal je een algemeene site moeten opstarten ervoor en daar gaan verder discussiren.....dan pas heb je een minimale kans dat het overschot minder wordt....op deze manier niet
MMaxje schreef:hooi schreef:Als het allemaal
Als het allemaal fout is gegaan bedoel je...
nicoleflens schreef:ja maar dat moet je dan in het algemeen gaan doen en niet alleen hier op bokt....dat heb gewoon simpel weg geen zin....enkel voor de bokt mensen heeft dat zin.....maar de rest van de bevolking heeft het dan niet in de gaten.....en wil het niet in de gaten hebben.....
dan zal je een algemeene site moeten opstarten ervoor en daar gaan verder discussiren.....dan pas heb je een minimale kans dat het overschot minder wordt....op deze manier niet
MMaxje schreef:Deze discussie is een gevolg van een topic, tja, gebeurd wel eens.
Bovendien ga je totaal offtopic.
ellenlouise schreef:nicoleflens schreef:ja maar dat moet je dan in het algemeen gaan doen en niet alleen hier op bokt....dat heb gewoon simpel weg geen zin....enkel voor de bokt mensen heeft dat zin.....maar de rest van de bevolking heeft het dan niet in de gaten.....en wil het niet in de gaten hebben.....
Nicole, je moet toch ergens beginnen? En een sneeuwbal kan een lawine worden (of zoiets). Als iedereen denkt dat kleine stapjes geen zin hebben gebeurt er niets. En dat geldt voor veel meer dingen dan alleen het kattenoverschot.
Het aloude maar o zo ware cliché 'verbeter de wereld, begin bij jezelf' gaat nog steeds op.
Verder vraag je je af waarom er geen 'reclame' is om het kattenoverschot tegen te gaan. Simpel: dat kost veel geld en zoals je zelf al schrijft werken er voornamelijk vrijwilligers in de asielen. Trouwens, als je oplet zie je elk jaar weer een noodkreet van de asielen op de journaals. Op de Vlaamse tv werd aandacht gevraagd voor de dieren die voor de skivakantie gedumpt worden. Het is dus zeker regelmatig in het nieuws. Of mensen het willen horen is een tweede.
MMaxje schreef:Maar als je zo graag wilt discussieren om het kattenoverschot aan te pakken, open ff een ander topic, dan doe ik daar wel mee:j
Citaat:vlaamse reclame's zie ik niet dus vandaar dat ik het waarschijnlijk ook niet weet....
maar wat ik wel vind...is dat de overheid er ooit een keer over geklaagd heeft over de kattenoverschot...ik vind dat zij de gene zijn die de bevolking erop moeten aanspreken.....en ik zeg ook dat deze discussie wel goed is maar we moeten elkaar geen verwijten naar het hoofd gooien....ieder heb zijn eigen mening en standpunt (helaas soms de verkeerde)
ik vind niet dat vrijwilligers de mensen zijn die erop aan gewezen worden om de bevolking te vertellen van het kattenoverschot....zij kunnen dit natuurlijk wel melden bij de overheid....maar de overheid is de aangewezen ''personen'' die de bevolking moet duidelijk maken dat het zo niet verder kan.
nicoleflens schreef:MMaxje schreef:Maar als je zo graag wilt discussieren om het kattenoverschot aan te pakken, open ff een ander topic, dan doe ik daar wel mee:j
weet niet hoe het moet hihi ben net nieuw!!!
nicoleflens schreef:[maar wat ik wel vind...is dat de overheid er ooit een keer over geklaagd heeft over de kattenoverschot...ik vind dat zij de gene zijn die de bevolking erop moeten aanspreken.....
[/quote]
MMaxje schreef:Nouska schreef:Jullie laten het wel allemaal vreselijk dramatisch klinken he?
*knip*
Dus al mag het dom zijn van TS om haar poes zomaar "in het wild" te laten dekken, we moeten hier niet allemaal geaan overdijven met katten AIDS en leukemie en katjes met teveel ledematen ed., Als ik ergens een hekel aan heb is als iets natuurlijks zo "ziekelijk" geportreteerd wordt
Als jij het overdrijven vind, lees ik indirect dat jij het maar een beetje b*llsh*t vind allemaal. Dus tja...
ellenlouise schreef:Hai Nouska. Ik weet niet of het je eigen katten waren en misschien ook erg schuw maar anders was het het overwegen waard geweest om ze binnen te houden tot ze gesteriliseerd konden worden. Maar goed, inmiddels is je missie volbracht![]()